به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۲۶۷۷۰۷

اموال روحانی و ظریف مصادره شود

اموال روحانی و ظریف مصادره شود
گروه سیاسی: نماینده نیشابور در مجلس پیشنهاد کرد که در صورت لغو نشدن تحریم‌ها، اموال روحانی، ظریف، عراقچی و سایر مذاکره کننده‌گان مصادره شود.
احسان ارکانی در توئیتر نوشت:«مهمترین انتقاد به وعده‌های بی‌نتیجه روحانی در برجام، فقدان ضمانت اجرایی این ادعاها است. پیشنهاد می‌شود در مذاکرات وین، تمام اموال، املاک، داراییها و منازل حسن روحانی، جواد ظریف، عراقچی و سایر مذاکره‌کنندگان درصورت لغو نشدن تحریمها بعنوان وثیقه، توقیف و به نفع ملت به فروش برسد.»

 
برچسب ها: روحانی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۹:۲۶
هر نماینده ای برای آنکه از ملتزمین رکاب عقب نیفتد پیشنهاد متحبرالعقولتری ارایه می دهد احتمالا نماینده بعدی به کمتر از بیرون کشیدن لباس راضی نمی شود روی بادنجان دور قابهای قاجار را سفید کرده اید (371735)
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۰:۱۰
وقتی گفته میشه نماینده های دوره فعلی مجلس بی تجربه و مجلسی حداقلی هاست کسی باور نمیکنه. طرف خودش رو گذاشته جای قاضی و قضاوت هم کرده. (371758)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۲:۵۵
حالا فرض کنیم اموالشان هم مصادره شد و به نفع مردم فروخته شد. آخه ارزش املاک چند نفر که از اونها نام برده شد در مقابل ضرر و بدبختی ناشی از عدم برداشتن تحریم ها چقدر هست جناب آقای نماینده عزیز؟ آیا به ناچیزی بسیار وحشتناک ارزش اموال این مسولین در برابر ضررهای تحریم فکر کردین. اگر هم قصدتان از مصادره اموال تنبیه نامبردگان هست چه چیزی به ملت بینوا میرسه؟ (371776)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۰:۳۴
این بهترین پیشنهاد چند سال اخیر هست که شنیدیم این خائنین دزد ۸ ساله که مملکت را به خاطر برجام معطل و به گند کشیده اند علاوه بر توقیف تمام اموال باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم بشوند (371891)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها