به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۲۶۷۷۱۵

روحانی:ذائقه مردم بایداز مرغ به آبزیان تغییر کند

روحانی:ذائقه مردم بایداز مرغ به آبزیان تغییر کند
گروه فیلم: حسن روحانی گفت: باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم. روحانی گفت: به نظر من، بخش پرورش ماهی و میگو بخش مهمی است و برای اینکه بتوانیم غذا و پروتئین مورد نیاز مردم را تامین کنیم باید بیشتر به سمت آبزیان حرکت کنیم. اگر بتوانیم این‌ها را به قیمت و اندازه مناسب در اختیار مردم قرار دهیم تا عادت مردم از گوشت قرمز و مرغ به سمت آبزیان حرکت کند، تحول بزرگی است.آبزیان یک محصول ارزآور و صادراتی برای ما هستند.
....
برچسب ها: حسن روحانی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۲۳:۴۷
تو خوبی ! (371757)
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۰:۴۸
خدا را شکر 3 ماه بیشتر از فاجعه ای به اسم دولت اعتدال بیشتر باقی نمانده بعدش وارد فاجعه بعدی میشم شاید از این بهتر بود این که رو اعصابه 8 ساله داریم این فیلمو با همه وجود تحمل می کنیم (371762)
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۱:۲۱
واقعا کسی ،قانونی نیست دهن اینو ببنده (371766)
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۵
آره مردم ایران از این به بعد صبحانه خاویار و برای شام شاه میگو بخورند.ناهار هم سالامون کبابی در کنار سالاد و زیتون .آقای روحانی پولش رو میده هر ماه نگران نباشید! ! (371802)
یوسف
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۳۷
یکی از این جمعه ها متوجه قیمت آبزیان میشه ، فردا پس فرداست ذائقه مردم رو به یونجه خوری سوق بدند ، wellمعطلیم یه مرد از این جنگ رفته ها یقه اینها رو بگیره ، (371807)
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۲۰:۵۷
جناب روحانی پول خرید مرغ را نداریم چطور میگو بخریم؟!!! البته میگو رو خیلی بیشتر از مرغ دوست داریم . لطفا"راهنمایی فرمایید. (371845)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها