به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۶۷۷۳۵

سقوط ارزش بیت کوین به زیر ۵۰هزار دلار

سقوط ارزش بیت کوین به زیر ۵۰هزار دلار
گروه اقتصادی: ارزش بیت کوین به دنبال اعلام پیشنهاد دو برابر کردن مالیات بر افزایش سرمایه برای ثروتمندان توسط بایدن، برای هفتمین بار طی 8 روز گذشته کاهش یافت.جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.ارزش بیت کوین 5.8 درصد کاهش یافته و به حدود 48596 دلار رسیده است. جی پی مورگان به دنبال کاهش قیمت بیت کوین از اوج 64870 دلار در چهاردهم آوریل هشدار داده بود که احتمال سقوط بیشتر ارزش این ارز مجازی وجود دارد.

نگرانی‌های مالیاتی شاید یکی از دلایل این کاهش باشد. سرمایه‌گذاران بیت کوین در آمریکا که از افزایش 70 درصدی ارزش این ارز مجازی در سال جاری میلادی سود برده‌اند، حالا اگر سرمایه ارز مجازی خود را پس از بیش از یک سال مالکیت بفروشند، با مالیات بر افزایش سرمایه خود مواجه هستند. بیت کوین بهترین عملکرد را در میان سرمایه‌های دیگر در سال‌های اخیر داشته است و هر کس در سال گذشته بیت کوین خریداری کرده حالا 575 درصد سود کرده است. این رقم برای سرمایه‌گذارانی که در آوریل 2019 خرید کرده‌اند، 800 درصد است.به گفته تحلیلگران، یکی از مسائلی که باید نگران آن بود این است که بزرگ‌ترین سودها آسیب‌پذیرترین آنها در برابر فروش هستند. مالیات بر افزایش سرمایه باعث می‌شود، دارندگان این سودها مجبور باشند پول زیادی را به دولت بدهند.
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها