به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۶۷۷۹۹

مردم‌فریب شعارهای دست نیافتنی را نمی‌خورند

مردم‌فریب شعارهای دست نیافتنی را نمی‌خورند
گروه سیاسی: یك نماینده مجلس دهم در مورد تبلیغات و برخی اظهارات کاندیداها برای رای آوری گفت: جریان رقیب، ولایی و مخالف دولت در فضایی که جامعه با آن دست به گریبان است، موج سواری می‌کنند و حالت مخالف خوانی و مخالفت با وضع موجود از لحاظ موضع برایشان دست بالا می سازد.
محمود صادقی افزود: معمولا کسانی که‌ خواهان تغییر هستند دست بالایی دارند ولی دچار خطایی شناختی و محاسباتی می شوند.
وی یادآور شد: جامعه بعد از ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۱ دوره مجلس از بلوغ نسبتا خوبی برخوردار است و فریب شعار را نمی‌خورد. اکثریت جامعه ما محاسبه‌گر شده و فریب شعار دست نیافتنی را نمی‌خورند به‌خصوص اینکه مردم طیف مخالف دولت را کمتر باور می‌کنند. آنها به نوعی بر خلاف ظواهر شعارهایشان طرفدار وضع موجود هستند تا طالب تغییر واقعی. مشکلات ما بنیادین است و در مسائلی اساسی ریشه دارد و مشکلات فراتر از عملکرد دولت روحانی است و این طیف نه جسارت ورود به این عرصه را دارند و نه اراده آن را.
این نماینده پیشین مجلس در رابطه با اظهارات برخی اصلاح طلبان مبنی بر قهر با صندوق رای گفت: من دیدگاه بینابین را ترجیح می‌دهم اگر جناحی قصد سیاست ورزی دارد نمی‌تواند پنجره‌های فرصت را ولو به صورت حداقلی و دریچه‌ای و منفذی به روی خود ببندد اصلاح‌طلبی باید یک پا در جامعه و یک پا در قدرت داشته باشد تا به حیات خود ادامه بدهد.
او تاکید کرد: دوری از عرصه سیاست رسمی عملا به تضعیف یک جریان سیاسی می‌انجامد. باید تلاش کرد و به همان مقدار که امکان حضور در قدرت است فرصت پیگیری ارزش‌های اصلاح‌طلبی را که به معنای اصلاح وضع موجود است پیگیری و دنبال کرد.
 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها