به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۶۷۸۰۱

آنچلوتی: سوپرلیگ یک ایده مسخره است

آنچلوتی: سوپرلیگ یک ایده مسخره است
گروه ورزشی: سرمربی تیم اورتون نسبت به تصمیم برگزاری سوپر لیگ اروپا انتقاد کرد.به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی مربی اورتون در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال در مورد برنامه های سوپرلیگ که فعلاً در حال تعلیق است اظهار نظر کرد.  کارلو آنچلوتی در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال گفت: واقعا چه می توانم بگویم؟ این دوازده باشگاه اشتباه کردند. آنها به این  موضوع به خوبی فکر نکردند. در چند ماه گذشته بارها و بارها در مورد چنین برنامه هایی برای سوپرلیگ اخبار مختلفی شنیده ایم. اما من مطمئن بودم که هرگز عملی نخواهد شد. در ابتدا فکر می کردم می خواهند شوخی کنند ولی واقعا این برنامه و ایده از همان اول مسخره بود و به هیچ وجه هدف و برنامه خوبی نداشت.

آنچلوتی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یک طرف بازیکنان و مدیران است اما طرف دیگر طرفداران هستند و  به راحتی نمی توان نگرش و نظرات آنها را نادیده گرفت. آنها می خواستند رقابتی ایجاد کنند که در آن ورزش در اولویت نیست و همه چیز به پول برمی‌گردد. هواداران مهمترین مساله ای بودند که در این طرح دیده نشدند و به همین خاطر اعتراض های زیادی نسبت به آن شاهد بودیم.

سرمربی سابق بایرن در پاسخ به این س سوال که کدام جمله برای آموزش دادن به باشگاه های درگیر این پروژه مناسب ترین جمله است گفت: من فرد مناسبی نیستم که بخواهم با آنها صحبت کنم ولی باید به این باشگاه ها بگویم که فوتبال بدون هواداران جایگاه خود را از دست می دهد و نمی توان هواداران را نادیده گرفت و به همین خاطر پروژه ای مثل سوپر لیگ محکوم به شکست است
برچسب ها: سوپرلیگ اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها