به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۶۷۸۰۳

اظهارات تازه و جنجالی احمدی‌نژاد

اظهارات تازه و جنجالی احمدی‌نژاد
گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد در دیداری با هوادارانش از شهر اردبیل ادعایی عجیب علیه مقامات کشور مطرح کرد. براساس ادعای احمدی نژاد تلاش هایی برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در جریان است.او گفت: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.» رییس جمهوری پیشین افزود: طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد." احمدی نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!»
در همین رابطه عبدالرضا داوری فعالی سیاسی که پیشتر از مشاوران احمدی نژاد بود وحالا از او جدا شده است در توئیتی نوشت: "«‏احمدی نژاد با طرح این ادعا که «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»بدنبال القاء دو پیام است:۱-جمهوری اسلامی درحال فروپاشی است.۲-مسولین ج.ا، مردم را رها کرده و در حال غارت و فرار هستند.
احمدی نژاد با این پیامها، به دنبال بازیگری در نقش ‎یلتسین ایرانی است."


 
مرجع : سایت فرارو
برچسب ها: احمدی نژاد

یوسف
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۰
۹۹% حرفهای احمدی نژاد راست ودرسته ، نیازی هم به نام بردن این اشخاص نیست چون همه انها شناخته شده برای ملت هستند ۔ اما زمان وآگاهی باید به کمال برسه که تقریباً رسیده ،چه شود دیدنی است۔ (371812)
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۷:۵۴
نشان داده شده است که هر دو جناح منافع فردی تا به چه رسد جناحی را به کاربلدی و منافع ملی و مردم ترجیح می دهند-ااز جمله احمدی نژاد فعلی. مگر همین آقای کلید دار ی که افشاگر مواردی بود که بر خلاف منافع و مصالح ملی بود و بر اساس اذعان بزرگان سیاسی هم کاسه اش تا سه روز قبل از انتخابات رای اش سه درصد بود. یعنی مردم تشخیص داده بودند کار نه بلد است ولی سیاسیون وسیاسی کاران رای مردم را زدند تا کاردان بر روی کار نیاید و کسی بر مسند قدرت تکیه زند که حتی نوچه های آن سیاسیون نیز امروز قبولش ندارند. (371895)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها