به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۶۷۸۲۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا
گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف گوا هند می‌رود و دیدار برگشت خود مقابل این تیم را برگزار خواهد کرد.سرخپوشان با توجه به فشردگی بازی‌ها و فاصله مطمئنی که در صدر جدول ایجاد کردند با نظر یحیی گل‌محمدی در دیدار امروز با ترکیبی متفاوت از بازیکنان به مصاف حریف خواهند رفت.

در دروازه پرسپولیس برخلاف همیشه به جای حامد لک در این دیدار بوژیدار رادوشوویج به میدان می‌رود و یک خط جلوتر در مرکز خط دفاعی زوج همیشگی کنعانی زادگان و جلال حسینی بازی خواهند کرد. در سمت راست برخلاف دیدار‌های اخیر این بار مهدی شیری در زمین حضور دارد و در سمت چپ هم علی شجاعی بازی خواهد کرد.
هافبک دفاعی‌های پرسپولیس در بازی امروز میلاد سرلک و در کنار او محمد شریفی جوان خواهد بود و این یکی دیگر از سورپرایز‌های یحیی در بازی امروز است.مهدی ترابی و امید عالیشاه دو هافبک هجومی متمایل به کناره‌ها در پرسپولیس هستند و در نوک حمله زوج شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر بازی می‌کنند.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا:
بوژیدار رادوشوویج، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها