کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خاصیت معجزه آسای دارچین برای رفع سردرد

3 ارديبهشت 1400 ساعت 13:53


گروه علمی: مصرف دارچین و ریحان همراه نوشیدنی‌های روزمره، می‌تواند برای رفع سردرد و خستگی بسیار مؤثر باشد. شلبی کالچراستا، پزشک مشاور و رئیس خدمات بالینی در بیمارستان آنتارا هند می‌گوید که خوردن کمی دارچین می‌تواند معجزه کند، زیرا به عنوان یک مسکن طبیعی برای درد عمل می‌کند و به ویژه برای سردرد موثر است.
 

به همین ترتیب، افزودن ریحان به چای، دارای خاصیت ضد التهابی است و به عنوان شل کننده عضلات برای سردرد‌های ناشی از استرس عمل می‌کند.شکی نیست که سردرد آزار دهنده‌ترین تجربیاتی است که امروزه بسیاری از افراد در معرض آن هستند و این می‌تواند بر زندگی روزمره آن‌ها تأثیر منفی بگذارد.بیشتر ما اعتقاد داریم که مصرف مسکن تنها راه خلاص شدن از شر سردرد است، بدون اینکه بدانیم دارو‌های طبیعی موثری برای مقابله با سردرد وجود دارد.

گفته می‌شود که افزودن آب سیب خام و صاف نشده به مخلوط چای می‌تواند به خلاص شدن از شر مخاط زیاد و در نتیجه کاهش فشار روی سینوس‌ها کمک کند.زردچوبه و زنجبیل هر دو ضد التهاب هستند. فلفل سیاه هم به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می‌کند و از این رو، موجب درمان سردرد‌های ناشی از احتقان سینوس خواهد شد.


کد مطلب: 267835

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267835/خاصیت-معجزه-آسای-دارچین-رفع-سردرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir