به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۶۷۸۴۳

فوت ۳۸۰ بیمار کووید۱۹ در کشور

فوت ۳۸۰ بیمار کووید۱۹ در کشور
گروه جامعه: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و همچنین میزان تزریق واکسن کرونا در کشور به ۷۱۸۵۱۰ دُز رسید.به گزارش ایسنا، تا کنون ۵۶۳ هزار و ۸۱۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۵۴ هزار و ۷۰۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷۱۸ هزار و ۵۱۰ دُز رسید.
 
از دیروز تا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۹۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۳۴۲۳ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۸ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۸۵۰ هزار و  ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند و ۵۱۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۱۴ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها