به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۶۷۸۴۵

آبشار طلایی جان نوجوان ۱۷ ساله را گرفت

آبشار طلایی جان نوجوان ۱۷ ساله را گرفت
گروه حوادث: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از غرق شدن یک نوجوان در آبشار طلایی دره‌گرم خبر داد.مهرداد فلاح سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۱:۷ شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان و اعلام خبر غرق شدن نوجوانی ۱۷ ساله، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو به همراه معاون عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شد.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه نوجوانی ۱۷ ساله به علت بی‌احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در حوضچه آبشار غرق شده بود که غواصان سازمان پس از پیمودن مسیر پیاده راه آبشار اقدام به جستجو برای یافتن جسد فرد غرق‌شده کردند.فلاح اضافه کرد: با توجه به تاریکی هوا و مسیر پیموده شده پیاده توسط آتش‌نشانان، این عملیات حدود شش ساعت به طول انجامید و در نهایت پیکر او تفحص شد.
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در پایان با ذکر اینکه متاسفانه از ابتدای سال تاکنون پنج مورد غرقی در سطح استان رخ داده، از همشهریان خواست توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و از شنا کردن در دریاچه‌ها، سدها، آبگیرها و رودخانه‌ها خودداری کنند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: غرق شدن حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها