کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیکاری ستاره هالیوود در پی اتهام‌های اخلاقی

3 ارديبهشت 1400 ساعت 16:56


گروه فرهنگی: «کوین اسپیسی» بازیگر برنده دو جایزه «اسکار» که از چند جهت با اتهام‌های اخلاقی و حقوقی روبه‌رو شده شاید نتواند بار دیگر به عرصه بازیگری بازگردد.به گزارش ایسنا  در سال ۲۰۱۲ و در حین فیلمبرداری فصل نخست سریال  «خانه پوشالی»،  «کوین اسپیسی» دچار جراحت شد و دستیار تولید این پروژه ادعا کرد که در حین انتقال «اسپیسی» به بیمارستان مورد دست‌درازی این بازیگر سرشناس قرار گرفته و  این موضوع را به اطلاع کارفرمای خود رساند. 
 

کمپانی «MRC» نیز در سال ۲۰۱۹ با تنظیم شکایتی علیه «کوین اسپیسی» مدعی شد به دلیل اتهام‌های اخلاقی نسبت داده‌شده خواستار دریافت غرامت ده‌ها میلیون دلاری از این بازیگر شده اما «اسپیسی» هم با شکایتی متقابل اعلام کرد اتهام‌های واردشده به او اغراق‌آمیز است و کمپانی «MRC» نیز دستمزد او را از سال ۲۰۱۷ و مطرح شدن اتهام‌ها پرداخت نکرده است.

پلیس لندن نیز اخیرا بررسی شش پرونده اتهام اخلاقی علیه «کوین اسپیسی» را که به سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ مربوط است به پایان رسانده است. این اتهام‌ها به زمانی مرتبط است که «اسپیسی» بیش از یک دهه در تئاتر اولدویک با چهره‌های سرشناسی جون «سم مندس»،  «جیمز ارل جونز» و «ونسا ردگریو» همکاری می‌کرد. 

سه سال و نیم پس از این‌که «آنتونی رپ» بازیگر فیلم  «پیشتازان فضا» مدعی شد «کوین اسپیسی» در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، «کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بیکارترین بازیگر هالیوود تبدیل شده که نمی‌تواند کار کند.


کد مطلب: 267857

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267857/بیکاری-ستاره-هالیوود-پی-اتهام-های-اخلاقی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir