به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۶۷۹۴۰

آغاز بخشیدگی جرایم مشمول دو برابری از امروز

آغاز بخشیدگی جرایم مشمول دو برابری از امروز
گروه جامعه: معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: با توجه به بخشیده شدن جریمه‌های مشمول دو برابری سال گذشته از امروز(شنبه)، شهروندان برای پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.سرهنگ عین الله جهانی افزود: براساس تدابیر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جریمه‌های مشمول دو برابری به اصل بازگشته و افرادی که مشمول این جرایم می‌شوند تا پایان دی امسال فرصت دارند اصل جرایم را بپردازند.

وی افزود: از آن جهت که مردم به دلیل شرایط کرونا در مضیقه بودند این طرح به مجلس پیشنهاد و تصویب شد. جهانی ادامه داد: براساس پیشنهاد پلیس راهور ناجا به مجلس شورای اسلامی و تصویب در مجلس، جرایم خودروهایی که مشمول دو برابری بودند، بخشیده شد و افراد باید اصل جریمه را تا پایان دی ماه بپردازند.

وی گفت: این طرح فقط شامل جرایم دو برابر شده سال ۹۹ می شود و شامل جرایم سال ۱۴۰۰ نیست و افراد می توانند اصل جرایم دو برابری شده سال ۹۹ را تا پایان دی امسال از طریق درگاه بانک ها، سایت پلیس و دفاتر پلیس +۱۰ بپردازند.معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه افرادی که مشمول این طرح می شوند تا زمان اعلام شده نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام نکنند، جرایم آنها دو برابر و در سوابق افراد درج می شود.
برچسب ها: جرایم رانندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها