کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال بازگشت فن‌درسار به منچستریونایتد

4 ارديبهشت 1400 ساعت 10:48


گروه ورزشی: سنگربان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به اولدترافورد برگردد.

سایت ESPN‌ ادوین فن‌درسار، سنگربان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد را گزینه احتمالی جانشینی اد وودوارد، مدیراجرایی مستعفی این باشگاه اعلام کرد.طبق گزارش ESPN، پس از استعفای وودوارد در پی شکست پروژه سوپرلیگ اروپا و فشار‌هایی که البته از قبل از این پروژه نیز روی او به خاطر ناکامی چندین ساله شیاطین سرخ برای فتح لیگ برتر انگلیس وجود داشت،‌ مدیران باشگاه نیم نگاهی به آمستردام دارند جایی که فن‌درسار به عنوان مدیراجرایی باشگاه آژاکس طی سال‌های اخیر کارنامه خوبی داشته است.

گزینه اصلی خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی وودوارد، یک گزینه داخلی به نام ریچارد آرنولد است که در حال حاضر به عنوان مدیر یکی دیگر از بخش‌های باشگاه منچستریونایتد فعالیت دارد. با این حال ESPN‌ با استناد به گفته‌های یک منبع در این باشگاه مدعی شده که روی کار آمدن گزینه خارجی هم محتمل است.
منچستریونایتد، سال 2005 فن‌درسار را از باشگاه فولام خرید تا او را جانشین تیم هاوارد کند و این سنگربان هلندی هم یکی از بهترین روزهای دوران بازی‌اش را در تئاتر رویاها تجربه و به شیاطین سرخ برای کسب 4 قهرمانی در لیگ برتر کمک کرد.


کد مطلب: 267967

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267967/احتمال-بازگشت-فن-درسار-منچستریونایتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir