به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۶۸۰۳۶

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند
گروه حوادث: فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات دستگیری باند ۵ نفر که یا سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت می‌کردند، توضیحاتی داد.سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت‌ها و درخواست‌های مردم مبنی بر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان ما در پلیس آگاهی، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی را تشکیل دادند و اقدام به شناسایی اعضای این باند کردند.
 
وی ادامه داد:ماموران در مرحله اول با تحقیقات محلی یکی از اعضای این باند را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی توانستند اعضا دیگر را شناسایی کنند. این باند ۵ نفر بود و در شهریار و شهرستان‌های غرب استان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، با سلاح سرد و گرم می‌کردند که همگی آن‌ها دستگیر شدند.
 
سردار ظهیری بیان کرد: این افراد سوژه‌های خود را به عنوان مسافر با خودرو‌های سرقتی سوار می‌کردند. شهروندان باید دقت کنند که هر خودرویی سوار نشوند و به راحتی اطمینان نکنند. همچنین اگر موارد مشکوکی هم توسط شهروندان دیده شد این را به پلیس اطلاع دهند.وی تصریح کرد: از این باند دو دستگاه خودرو سرقتی، سلاح گرم و سرد کشف شد و تاکنون ۴۷ مالباخته اعضای این باند را شناسایی کردند و اگر شهروندانی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند می‌توانند به فرماندهی انتظامی غرب استان مراجعه کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها