به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۶۸۱۱۲

رئیسی با اتحاد با احمدی‌نژاد كاندیدا می‌شود؟

رئیسی با اتحاد با احمدی‌نژاد كاندیدا می‌شود؟
گروه سیاسی: سایت امتداد نوشت: محمود احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «جزیره خریده‌اند تا در صورت خشم ملت به آنجا فرار کنند.» 
خب چه کسی این جزیره را خریده است؟ باید بررسی شود که ادعای احمدی‌نژاد مستنداتش چیست؟ چه کسانی جزیره خریدند؟ در کجای دنیا این جزیره خریداری شده است؟ آیا ارتباطات فرامادی احمدی نژاد این خبرها را به او داده است یا ارتباطات مادی؟ آیا دستگاه قضایی از او می خواهد به مردم روشن و شفاف توضیح دهد؟ یا اینکه در سایه اتحاد پنهان رئیسی / احمدی‌نژاد او و افرادش (مانند بقایی و مشایی) آزاد است تا هر ادعایی را مطرح کند؟  حالا فرض بگیریم فرد دیگری پیدا شود بگوید: مسئولان یک کامیون طلا (مانند آنچه در سال 88 از ایران خارج شد) از کشور خارج کردند. آیا قوه قضائیه او را احضار نخواهد کرد؟ پس دلیل این همراهی با احمدی‌نژاد را می‌توان اتحاد پنهان میان رئیسی و احمدی‌نژاد تحلیل کرد که اتفاقا در همان سخنرانی احمدی‌نژاد نیز رگه‌هایی از آن مشاهده میشد. 
جایی که میگفت: من پیش‌بینی می‌کنم «آیت الله رئیسی را هم نمی‌گذارند وارد انتخابات شود» و «آیت‌الله» را آنقدر غلیظ ادا کرد که شکی برایتان از هیچ بابتی باقی نماند. 
تحلیل احمدی‌نژاد این است که اجازه نظام ریسک حذف او از انتخابات را می‌پردازد اما او تنها شانسش را به قدرت رسیدن ابراهیم رئیسی می‌بیند. کسی که ظاهرا بی‌تمایل هم به احمدی‌نژاد نیست. در این سالها هیچ وقت علیه او حرفی نزده و کسانی مانند صولت مرتضوی و نیکزاد نیز از مدیران احمدی‌نژاد بودند که امروز در کنار رئیسی قرار دارند. افرادی که گفته میشود حتی ستادهای انتخاباتی را هم در دفتر فاطمی با عنوان «سمر» (ستاد مرکزی رئیسی) به راه انداختند. در صورت کاندیدا شدن ابراهیم رئیسی، احمدی‌نژاد به عنوان یار کمکی در کنار او قرار می‌گیرد تا «دولت سوم احمدی‌نژاد» تشکیل شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها