به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۶۸۱۴۱

بازداشت سارق کمان دار ستارخان

بازداشت سارق کمان دار ستارخان
گروه حوادث: از مدتی قبل و با توجه به افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده ستارخان، تحقیقات پلیس برای کشف راز این سرقت‌ها آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که همه این سرقت‌ها با یک شگرد صورت گرفته و سارق پس از شکستن شیشه ماشین‌های پارک شده کنار خیابان، لوازم باارزش داخل آنها را سرقت می‌کند.
ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای شناسایی سارق به گشتزنی‌های نامحسوس در منطقه پرداختند تا اینکه صبح دیروز به مرد جوانی که در اطراف یک خودروی پارک‌شده پرسه می‌زد مشکوک شدند. آنها این مرد را زیرنظر گرفتند و لحظاتی بعد دیدند که وی تیروکمانی از زیر پیراهنش بیرون آورد و با استفاده از آن شیشه ماشین را شکست.
 
مأموران با دیدن این صحنه مطمئن شدند که وی همان سارق تحت تعقیب است و عملیات دستگیری او را آغاز کردند اما او با دیدن پلیس به روی آنها چاقو کشید و تهدید کرد که اگر راه فرارش را باز نکنند به آنها حمله خواهد کرد. مأموران اما با استفاده از فنون رزمی موفق شدند این مرد را خلع سلاح و دستگیر کنند.سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان این خبر گفت: سارق ۴۰ ساله به کلانتری منتقل و معلوم شد که وی مجرمی سابقه‌دار است که پیش از این نیز به جرم سرقت دستگیر و زندانی شده است. به‌گفته وی، متهم در بازجویی‌ها به سرقت از ۵۰ ماشین اعتراف کرد و گفت که در همه این سرقت‌ها ابتدا با استفاده از تیروکمان شیشه ماشین‌ها را می‌شکست و پس از آن لوازم باارزش داخل آنها را سرقت می‌کرد. این مرد با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها