به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۶۸۲۳۴

معامله در صرافی آنلاین ارز دیجیتال چگونه است؟

گروه اقتصادی: معرفی رمز ارزها و نحوه ی خرید و فروش آن ها در صرافی آنلاین ارز دیجیتال.
معامله در صرافی آنلاین ارز دیجیتال چگونه است؟
صرافی آنلاین مکانی برای مبادله ی ارزها است. در صرافی آنلاین ارز دیجیتال، رمز ارزها خرید و فروش می شوند. رمز ارزها نوعی از پول هستند که کمتر از ربع قرن عمر دارند. این پول ها به صورت رمز نگاری شده و با امنیت بسیار بالا در بازار کریپتوکارنسی در حال گردش هستند.
کریپتوکارنسی، کلمه ای متشکل از دو واژه ی کریپتو و کارنسی به معنای ارز رمزنگاری شده یا همان رمز ارز است که به آن ارز دیجیتال هم می گویند. این نوع ارزها، تنوع بسیار بالایی دارند و چند هزار نمونه ی مختلف از آن ها وجود دارد. همه ی آن ها پس از بیت کوین که به طلای دیجیتالی ملقب است شکل گرفته اند. به این ارزها که در جهت افزایش قابلیت های بیت کوین و رفع مشکلات آن در شبکه ی خود شکل گرفته اند، آلت کوین می گویند. معروف ترین آلت کوین اتریوم است که حدود 8 سال عمر دارد. این ارز دیجیتال در سال 2013 توسط ویتالیک بوترین روسی-کانادایی که یک برنامه نویس و تحلیلگر بود، ساخته شد. بوترین در آن زمان تنها 19 سال سن داشت و خیلی زود آرزوهای خودش را به حقیقت پیوند زد. از دیگر آلت کوین های معروف و ارزشمند می توان به لایت کوین اشاره کرد که آن را نقره ی دیجیتال هم می نامند. ارزهای دیگر بسیاری هم هستند که برای معرفی کامل هر یک از آن ها یک مقاله ی جداگانه نیاز داریم. پس تا همینجا به همین چند اسم بسنده می کنیم.
 
افزایش قیمت ارزهای دیجیتال
همه ی رمز ارزهایی که نام بردیم و همچنین آن هایی که نام نبردیم، در طول مدت فعالیت خود تا به امروز نوسانات و فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده اند. معمولاً وقتی اسم روند صعودی می آید، تازه کارها یا کسانی که با این بازار آشنایی ندارند، انتظار یک نمودار همواره صعودی و یک تغییر قیمت همواره مثبت را دارند. در صورتی که اینگونه نیست! حتی هنگام صعودهای چند پله ای هم، هز از گاهی نوسانات رو به پایین به چشم می خورد. چیزی که مهم است وضعیت سرمایه هنگام تبادل شما است. اگر شما بخواهید پنج سال دیگر ارزی را بفروشید، طبیعتاً الان نباید نگران ریزش های مقطعی آن باشید. ارزهای دیجیتال نامدار در کارنامه ی خود ارقام جالب توجهی را ثبت کرده اند و در میان آن ها حتی ارزی را می بینیم که در طول یک سال 80 برابر شده باشد! این روند صعودی سالانه در اکثر ارزهای دیجیتال شناخته شده به چشم می خورد. بیت کوین به عنوان گل سر سبد آن ها، پر سود ترین دارایی 10 سال گذشته بوده است. قیمت بیت کوین در طول این سال ها از 0.05 دلار به 64000 دلار رسید و در زمان نگارش این مقاله با دادن فرصتی اندک به خریداران، کمی عقب نشسته است تا کسانی که مایل هستند بتوانند با قیمت پایین تر آن را خریداری کنند. اکنون قیمت بیت کوین در صرافی آنلاین بیت ایمن 54,450 دلار است. دیگر ارزهای دیجیتال هم مشغول پیشرفت هستند و با افزایش تقاضا برای آن ها، می توان پیش بینی کرد که در چند سال آینده، تمامی پرداخت های روزانه ی مردم دنیا را به خود معطوف کنند! اکنون این جریان شروع شده است و بیت کوین و اتریوم در دل شرکت های بزرگ و دولت ها نفوذ کرده اند. با افزایش این نفوذ، شاهد افزایش قیمت این ارزها هم خواهیم بود. 
 
بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید کدام اند؟
با توجه به اعتبار و جایگاه بیت کوین و اتریوم و عملکرد سرمایه گذاران بزرگ، این دو ارز دیجیتال می توانند انتخابی مطمئن تر برای سوددهی باشند. خرید و فروش دیگر ارزها نیاز به علم بالاتری دارد تا از ضرر احتمالی پس از یک سود لذت یخش جلوگیری شود. اما در نهایت چیزی که به معامله ی شما جهت می دهد استراتژی شخصی شما است. با آموزش در این زمینه می توانید به شکلی حرفه ای تر دست به انتخاب بزنید. کارشناسان بیت ایمن در طول این مسیر در کنار شما هستند تا با آموزش های رایگان دیدی بهتر برای خرید به شما ارائه کنند. 
 
آیا ارزهای دیجیتال از بین می روند؟!
این تئوری بارها جهت زمین زدن بیت کوین و جلوگیری از روند رو به رشد آن مطرح شد. مخالفان بیت کوین آن را به حباب تشبیه کرده بودند و معتقد بودند که به از مدتی ناپدید می شود. بعدها عده ی زیادی از نظرشان پشیمان شده و به بیت کوین ایمان آوردند. ارزهای دیگر هم به همین شکل به راه خود ادامه دادند و پیشرفت کردند تا دیگر جایی برای بیان این موضوع باقی نماند. از طرفی تمام این دارایی ها بین خود مردم در حال گردش است و فقط از فردی به فرد دیگر منتفل می شود. 
 
چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
خرید ارزهای دیجیتالی و رمزنگاری شده به سادگی از طریق صرافی آنلاین ارز دیجیتال امکان پذیر است. در صرافی آنلاین یک سبد ارزی وجود دارد که حاوی تعدادی ارز دیجیتال است. خرید و فروش این ارزها پس از ثبت نام و احراز هویت کاربران انجام می شود. صرافی های مختلف تنوع ارزی متفاوتی دارند. بیت ایمن سریع ترین و امن ترین صرافی آنلاین رمز ارز در ایران است که کامل ترین سبد ارزی شامل بیت کوین، اتریوم، چین لینک، تتر، بایننس کوین، ایاس، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، استلار، ترون، دوج کوین، لایت کوین، ریپل و... را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در بیت ایمن انجام ثبت نام و احراز هویت در کم ترین زمان انجام می شود. بیت ایمن پنجشنبه ها یک مسابقه در صفحه ی اینستاگرام خود برگزار می کند که به هر یک از برندگان مسابقه ارز دیجیتال تعلق می گیرد. با دعوت دوستان خود به این صرافی می توانید درآمد رایگان داشته باشید. آموزش های رایگان، اخبار فوری، کیف پول رایگان ارز دیجیتال، کارمزد بسیار پایین در معاملات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، دیگر امکانات بی نظیر بیت ایمن می باشند که فضایی کاملاً امن و راحت را برای انجام معاملات شما فراهم می کنند. پس از انجام ثبت نام و تکمیل احراز هویت خود، می توانید از تمامی این امکانات به صورت کاملاً رایگان بهرمند شوید. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها