به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۶۸۲۵۸

آمریکا باید بساط خود را از منطقه جمع کند

آمریکا باید بساط خود را از منطقه جمع کند
گروه سیاسی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: هفتاد سال عملکرد ارتش آمریکا هیچ نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی، افول اقتصادی و افول امنیتی برای ملت آمریکا نداشته است. اگر آمریکا خواهان استفاده اقتصادی از منطقه است باید بساط ارتش خود را از منطقه جمع کرده و منطقه را ترک کند.
سردار محمدرضا نقدی، در سخنانی با بیان اینکه بیشتر از ۴۰ سال است که با شرورترین نظام تاریخ بشریت یعنی آمریکا روبرو هستیم که از هیچ جنایتی در حق کشورهای مختلف کوتاهی نکرده است، گفت: تجربه ۴۰ سال مقاومت پیروزمندانه ایران در مقابل آمریکا و عملکرد ایران اسلامی در مقاومت مقابل استبداد جهانی تبدیل به درس و عبرت بزرگی برای آمریکا شده است.
وی علت پیروزی‌های ملت ایران علیه آمریکا را اتصال مردم به قدرت الهی دانست و گفت: نخ تسبیح همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های شگفت‌انگیز ملت ایران در نتیجه اتصال مردم به قدرت الهی است و دشمن باید از مقاومت ملت ایران عبرت بگیرد تا به شکست‌های خود پایان دهد.نقدی تلاش‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست‌خورده خواند و تصریح کرد: امروز هم آمریکای مستکبر پس از شکست‌های پی در پی، قصد کلاهبرداری و پایمال کردن حقوق ملت شریف ایران را دارد؛ ملت ایران درس بزرگی را در انتخابات به آمریکا خواهد داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.

 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها