به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۶۸۴۱۶

عیسی آل‌کثیر و پرسپولیس پنالتی‌گیرترین

عیسی آل‌کثیر و پرسپولیس پنالتی‌گیرترین
گروه ورزشی: در پایان شب چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی ۱۶ بار در این مسابقات به میدان رفتند که در این ۱۶ بازی داوران ۸ بار به سود یا ضرر تیم های ایرانی به نشانه پنالتی در سوت خود دمیدند؛ که ۶ پنالتی به سود تیم های ایرانی و ۲ بار به ضرر ایرانی ها بود. در این میان سهم پرسپولیس ۳، استقلال ۲ و تراکتور یک پنالتی بوده و سرخ پوشان فولاد نه از حریفان خود پنالتی گرفته اند و نه به آنها پنالتی داده اند.

عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس با گرفتن دو پنالتی از حریفان تیمش، پنالتی گیر ترین بازیکن در این رقابت‌ها است. دیگر بازیکنان ایرانی که موفق به گرفتن ضربه پنالتی از حریفان شده‌اند عبارتند از؛ احسان پهلوان از پرسپولیس، شیخ دیاباته به همراه فرشید اسماعیلی از استقلال و محمد عباس زاده از استقلال.تنها تیم ایرانی که مقابل حریفان خود پنالتی داده، استقلال است و بازیکنان این تیم دو بار مرتکب خطای پنالتی شده‌اند که هر دو بار مقابل الدحیل بوده است. هرویه میلیچ و وریا غفوری دو استقلالی هستند که در این دو بازی خطای پنالتی مرتکب شده‌اند.مهدی ترابی و شیخ دیاباته با گل کردن ۲ پنالتی بهترین پنالتی زنان تیم های ایرانی بودند و محمد حسین کنعانی زادگان نیز تنها بازیکن ایرانی است که یک ضربه پنالتی را از دست داده است.
برچسب ها: عیسی آل‌کثیر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها