به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۶۸۵۵۵

پسر ظریف: پدرم به هیچ‌وجه قصد کاندیداتوری ندارد

گروه سیاسی: در حالی که واکنش‌ها به فایل صوتی منتشر شده از گفت‌و‌گوی ظریف ادامه دارد، پسر وزیر امور خارجه در کلاب‌هاوس به برخی اتهاماتی که به پدرش زده می‌شود پاسخ داد.
پسر ظریف: پدرم به هیچ‌وجه قصد کاندیداتوری ندارد
مهدی ظریف با ابراز تاسف از توهین‌ها و شائبه‌هایی که پس از انتشار این فایل به جواد ظریف وارد شده گفت پدرش به هیچ‌وجه قصد شرکت در انتخابات را ندارد و این که گفته می‌شود انتشار این فایل حربه‌ای برای تبلغات انتخاباتی بوده جوانمردانه نیست.  مهدی ظریف که تاکید دارد در سالهای اخیر حتی از نام خانوادگی پدر برای انجام کارهایش استفاده‌ای نکرده و با پیشوند "خوانساری" در انتهای نام فامیلی در جامعه حاضر بوده، می‌گوید پدرش به هیچ جناح سیاسی وابسته نیست و در هیچ حزب وجریانی حضور ندارد تا بخواهد برای پیشبرد منافع آن جریان دست به انتشار گفت‌و‌گویش بزند. در ساعات گذشته مخالفان ظریف تلاش بسیاری کرده‌اند تا انتشار این فایل خبرساز را سناریوی اصلاح‌طلبان و دولت برای یک پروژه انتخاباتی عنوان کرده و از آن دستاویزی برای حمله به طرف مقابل بسازند.
برچسب ها: محمدجواد ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها