به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۲۶۸۵۵۷

واکنش به منتقدان «کلیپ تبلیغاتی دختران بی‌حجاب» با انتشار تصویر تظاهرات علیه حجاب!

واکنش به منتقدان «کلیپ تبلیغاتی دختران بی‌حجاب» با انتشار تصویر تظاهرات علیه حجاب!
گروه سیاسی: سایت دیده بان ایران؛ نوشت: یک روز پس از انتشار حمایت چند دختر شل حجاب از نامزدی سردار سعدی محمد که با انتقاد برخی از اصولگرایان نیز همراه بود. کانال اصلی حامیان سعید محمد با انتشار تصویری از تظاهرات زنان در اوایل انقلاب همراه با متن "‌سال 57 این زنان بی حجاب هم برای انقلاب آمده بودند. چون از کثافت دونی پهلوی خسته شده بودند. امروز هم دختران بی حجاب داخل و خارج از کشور برای انقلاب دوم به میدان آمده اند. حالا می‌گویند از  ‎سعیدمحمد  می‌خواهند حمایت کنن. چون از کثافت کاری اصلاحات و لیبرال ها خسته شده اند." واکنش نشان داد.
اما نکته قابل توجه در این بین تصویری بود که همراه با متن بالا در کانال حامیان سعید محمد انتشار یافت. عکس مورد اشاره مربوط است به تظاهرات 8 مارس سال 1357 (۱۷ اسفند ۱۳۵۷) که زنان به مناسبت روز جهانی زن و در مخالفت با حجاب اجباری راهی خیابان شدند.
ماجرا از این قرار بود که "دو هفته پس از پیروزی انقلاب ۵۷ دفتر امام خمینی (ره) تصمیم به لغو قانون حمایت خانواده و اجباری شدن حجاب اسلامی گرفت. همچنین یک روز پیش از برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی زنان، بنیانگذار جمهوری اسلامی در سخنرانی مدرسهٔ رفاه اعلام کرد زنان کارمند اداره‌های دولتی باید حجاب اسلامی را برای حفظ آبرویشان رعایت کنند." روزنامه کیهان در توصیف این روز نوشته بود: "«گروه‌ها و دسته‌جات مختلف زنان از صبح امروز -۱۷ اسفند- در خیابان‌های شمالی و مرکزی تهران به مناسبت روز جهانی زن و به خاطر ابراز نظریات خود دربارهٔ حجاب زنان دست به راهپیمایی زدند. در راهپیمایی‌های امروز زنان، تعداد زیادی از دانش آموزان مدارس دخترانه نیز شرکت داشتند. آنها ضمناً علیه کسانی که به زنان بی‌حجاب در روزهای اخیر حمله کرده‌اند، شعار می‌دادند… راهپیمایی امروز در حالی انجام شد که ریزش برف بی‌وقفه از اولین ساعات بامداد آغاز شده‌است.» مشخص نیست که تیم رسانه ای سردار محمد با اذن به این موارد اقدام به جذب دختران به گفته مسئولان بدحجاب می کند و یا اینکه به گفته حمیده زرآبادی نماینده مجلس دهم او با این روش قصد سوء استفاده از دختران جوان برای کسب رای را دارد.
برچسب ها: سردار سعید محمد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها