به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۶۸۶۴۲

تصور پیروزی باعث تعدد کاندیدا شده است

تصور پیروزی باعث تعدد کاندیدا شده است
گروه سیاسی: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.
غلامعلی حداد عادل  با تاکید بر اخلاص و توکل به عنوان لوازم بهره‌مندی از کمک الهی بین نیروهای انقلاب اظهار داشت: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتارها و گفتارها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی این جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند. به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیروهای انقلاب شود.

 
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها