کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجاره سالن فوتسال بصورت آنلاین در سراسر ایران در آسان اسپرت

7 ارديبهشت 1400 ساعت 11:41

گروه ورزشی: برای اجاره سالن فوتسال، خرید توپ فوتسال و دریافت برنامه تمرینی سایت آسان اسپرت بهترین انتخاب است.


موانعی که بر سر راه اجاره سالن فوتسال وجود دارد
اگر شما مربی ورزش فوتسال باشید، یا بخواهید با دوستان خود فوتسال بازی کنید و یا به هر دلیل دیگری نیاز داشته باشید که یک سالن فوتسال اجاره کنید، شاید برای شما مشکلاتی پدید بیاید از جمله:
مطلع نبودن از سالن های فوتسال اطراف: در هر شهر و منطقه ای از سراسر ایران قطعا سالن های ورزشی­ای وجود دارند که شما از وجود آنها بی خبرید و شاید مجبور شده اید برای رفتن و اجاره سالن فوتسال مناسب مسافت های زیادی را بیهوده طی کنید.
نبود وقت: اگر به عنوان یک مربی فوتسال برای مسابقه ای بازیکنان را بخواهید آماده کنید، شاید زمان زیادی نداشته باشید که بخواهید برای اجاره سالن فوتسال با افراد زیادی ملاقات کنید و به دنبال سالن بگردید.
کاستی مجموعه های ورزشی: بسیاری از مجموعه های ورزشی که اطراف خود می شناسید، سالنی مشخصا برای فوتسال ارائه نمی دهند و از سالن های چندمنظوره استفاده می کنند.
 


برنامه تمرینی برای ورزش فوتسال
وقتی صحبت از بازی فوتسال و فوتبال می شود، بسیار مهم است که بازیکنان این ورزش ها باید سرعت، چابکی، قدرت، استقامت و انرژی بالایی داشته باشند تا یک بازی 40 دقیقه ای یا 90 دقیقه ای را ادامه دهند. در اینجا بهترین تمرینات بدنسازی برای بازیکنان فوتسال و فوتبال وجود دارد، می توانید این تمرینات را روتین برنامه تمرینی خود قرار دهید.
1- اسکوات: اسکوات قدرت را در بدن شما بالا میبرد و برای یک برنامه تمرینی مناسب است.ستون فقرات خود را صاف نگه دارید، پاها را به اندازه عرض شانه باز و در حالیکه نگاهتان به رو به روست، روی زانوها خود خم شوید.
2- حرکات burpee: روی زانوهای خود بنشینید و دستانتان را روی زمین بگذارید، پاهای خود را به عقب ببرید، دوباره روی زانو های خود بنشینید و حالا به سمت بالا بپرید.
3- دویدن روی تردمیل: این تمرین، جز لاینفک یک برنامه تمرینی است که به تقویت پاهای شما کمک بسیاری می کند.



راهنمای خرید توپ فوتسال
اگر شما یک فوتسالیست و یا علاقمند به این ورزش باشید، حتما می دانید که سرعت رشد و پیشرفت در این بازی در سالهای اخیر چقدر زیاد بوده است. همچنین می دانید که این بازی و فوتبال تفاوت های زیادی باهم دارند و یکی از این تفاوت ها توپ های این دو بازی است. برای خرید توپ فوتسال فاکتور هایی را باید بدانید:
1- اندازه: توپ فوتسال از توپ فوتبال کوچکتر است به این دلیل که کنترل آن در یک زمین سفت راحتتر باشد و به اصطلاح توپ فوتبال زرنگتر است.
2- سایز: برای خرید توپ فوتسال دقت کنید که این توپها از 1 تا 5، 5 اندازه مختلف دارند و بهترین آنها سایز 4 است که 430-410 گرم وزن دارد.
3- سطح شما: فیفا در استاندارد هایی که برای خرید توپ فوتسال اعلام کرده است، سایز 4 را بهترین نامیده اما اگر سطح شما در این ورزش مبتدی است، سایز 3 نیز برای تمرین کردن خوب است.



رزرو اینترنتی برای اجاره سالن فوتسال
خوشبختانه روش هایی که قبلا برای اجاره سالن فوتسال استفاده می شد، امروزه کاربرد های کمتری پیدا کرده است. به جای آنها وب سایت های معتبر از جمله آسان اسپرت امکاناتی را پدید آورده اند که بسیار راحت تر از روش های پیشین شما کلاس های ورزشی و مجموعه های خود را رزرو می کنید. علاوه بر آن بدون دردسر اطلاعات مورد نیازتان را کسب می کنید و با استفاده از ابازرها و امکانات این سایت مثل بهره بردن از نظرات مثبت و منفی افرادی که قبلا استفاده کرده اند، از انتخاب خود به خوبی مطمئن می شوید.
اجاره سالن فوتسال از آن جهت مهم است که بسیاری از مجموعه های ورزشی سالنی مختص به این ورزش درنظر نگرفته اند و پیدا کردن این سالن کمی مشکل است. اما در این وب سایت در دسته بندی های مشخصی این سالن برای رزرو و اجاره مورد دسترس قرار گرفته است.

مزیت های اجاره آنلاین سالن های ورزشی
از سالن های اطراف منزل خود به راحتی با خبر می شوید. کافیست با استفاده از فیلتر هایی که در آسان اسپرت قرار گرفته است، لوکیشن را اطراف محل سکونت خود انتخاب کنید.
صرفه جویی در وقت شما فقط با چند کلیک. همانطور که گفته شد هنگام ضیق وقت قبل از مسابقات و تمرینات مهم، در هر جایی که هستید تنها با دسترسی به اینترنت می توانید سالن موردنظر خود را رزرو کنید.
کسب اطلاعات در مورد قیمت و هزینه ها. با استفاده از فیلتر های این وب سایت می توانید به راحتی قیمت ها را از گرانترین به ارزانترین مرتب کنید. همچنین نظرات مردم نیز نشان می دهد که با توجه به امکانات سالن، چطور این سالنها قیمت گذاری شده اند.
کم شدن دردسرهای اجاره سالن. اگر تجربه ی اجاره آنلاین و رزرو اینترنتی سالن های ورزشی را داشته باشید، حتما با این موضوع که باید با افراد زیادی ملاقات و به قسمت های مختلفی مراجعه کنید مواجه شده اید. با رزرو‌های اینترنتی این کار بسیار راحتتر شده است. لازم به توضیح است شما با استفاده از کد تخفیف که از takhfifhot – تخفیف هات دریافت می کنید می توانید با تخفیف بیشتر از خدمات آسان اسپرت و دیگر سایت ها بهره مند شوید.
 


کد مطلب: 268643

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/268643/اجاره-سالن-فوتسال-بصورت-آنلاین-سراسر-ایران-آسان-اسپرت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir