به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۶۸۷۴۴
هانسی فلیک:

این دو سال فراموش نشدنی بود

این دو سال فراموش نشدنی بود
گروه ورزشی: هانسی فلیک تقریبا دو فصل هدایت بایرن مونیخ را به عهده داشته و در این مدت به تمامی افتخارات ممکن از جمله سه گانه ای درخشان دست یافت. امروز باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد برای فصل بعد با یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش به توافق رسیده و هانسی فلیک در مصاحبه ای این دو سال حضور در رختکن بایرن را فراموش نشدنی توضیف کرد.

هانسی فلیک گفت: "دو سال گذشته برای من فراموش نشدنی بود. من واقعا از موفقیت ها ها، عناوین و همچنین برنامه روزانه در زمین لذت بردم. این مقطع فوق العاده ای بود و موفقیت فقط در کنار یکدیگر حاصل می شود. یک سرمربی بدون تیمش هیچ نیست و من این شانس را داشتم که در مونیخ با بازیکنان فوق العاده و کادری درخشان کار بکنم.

همچنین از هربرت هاینر، رئیس باشگاه و از کلیه اعضای هیئت مدیره از جمله کارل هاینتس رومنیگه، اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ که به من فرصت هدایت بایرن مونیخ را دادند تشکر می کنم. نکته منفی این است که ما نتوانستیم این موفقیت های بزرگ را در طول این مدت در کنار هواداران جشن بگیریم. در همه بازی های دلتنگ هواداران بودم و بهترین را برای خانواده بایرن برای آینده آرزو دارم. وقتی می گویم هدایت بایرن مونیخ افتخار بسیار بزرگی برای من بود فقط یک جمله عادی نمی گویم."
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها