به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۲۶۸۷۷۲

سقوط یک زن ۴۰ ساله به داخل چاه

سقوط یک زن ۴۰ ساله به داخل چاه
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه سقوط یک خانم ۴۰ ساله به داخل چاه توضیحاتی داد.جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهراناظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۷ امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان ری، خیابان ملاباقری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: محل حادثه یک خانه ویلایی به وسعت ۵۰۰ متر بود. در حیاط یک سرویس بهداشتی وجود داشت که در کنار آن یک چاه قدیمی بود که حفره حدود ۴۰ سانتی متری وجود داشت، یک خانم ۴۰ ساله به داخل همان حفره که به دلیل تخریب باز‌تر شده بود افتاده بود.

ملکی گفت: این حفره به عمق ۵ متر بود و در کف آن مقداری آب هم بود، آتش نشانان همزمان با ایمن سازی خانم را خارج کردند و خوشبختانه کمترین آسیب دیدگی را داشت و تحویل عوامل اورژانس شد و ساعت ۱۲:۴۰ عملیات به پایان رسید.سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: شهروندان اگر چاه قدیمی دارند باید تکلیف آن را روشن کنند و اگر استفاده نمی‌کنند آن را کاملا پر کنند، چون احتمال تخریب و سقوط افراد وجود دارد. اگر هم از چاه‌ها استفاده می‌کنند باید نسبت به تخلیه به موقع آن اقدام کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها