به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۶۸۸۲۶

توخل: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم

توخل: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم
گروه ورزشی: چلسی شب گذشته توانست با زدن یک گل ارزشمند در خانه حریف به تساوی 1-1 برابر رئال مادرید دست پیدا کند، اما ممکن است در آینده از اینکه نتوانستند از فرصت هایی که در 20 دقیقه توفانی ابتدای بازی مقابل دروازه رئال داشتند استفاده کنند، حسابی پشیمان شوند.

توماس توخل نیز از تساوی کسب شده در مادرید راضی نیست. سرمربی آلمانی با وجود ستودن جسارت شاگردان خود که در ورزشگاه در استفانو بازی را بسیار تهاجمی آغاز کردند، معتقد است که با توجه به فشاری که آبی ها در ابتدای کار به حریف وارد کردند، می توانستد گل های بیشتری از تک گل کریستین پولیسیچ به ثمر برسانند.

تیمو ورنر مسئول از دست رفتن بهترین شانس چلسی در ده دقیقه ابتدایی بازی بود و توپ را از فاصله ای بسیار نزدیک درست به تیبو کورتوا، دروازه بان رئال، کوبید. توخل می گوید که چلسی می توانست تکلیف این بازی و حتی تکلیف نیمه نهایی را در همان نیم ساعت اول روشن کند.توخل گفت: "ما بازی را با جسارت و کیفیت زیاد، بسیار خوب شروع کردیم. شانس های زیادی داشتیم و شایسته پیروزی در نیمه اول بودیم. متاسفانه آنها روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند و جز آن فرصت دیگری نداشتند. به آنها اجازه ندادیم شانسی روی دروازه ایجاد کنند.

ناامیدکننده بود که در نیمه اول گل زدند. ما باید خونسردی خود را حفظ کنیم و اعتماد به نفس‌مان‌ را از دست ندهیم. نیمه دوم بسیار تاکتیکی بود، می توانستید حس کنید که ما کمی خسته شده ایم. ما تنها چند روز برای ریکاوری از یک بازی خارج از خانه سخت دیگر فرصت داشتیم. باید با همین نتیجه 1-1 کنار بیاییم.کاملا با شایستگی گل زدیم و حداقل باید یک گل دیگر هم می زدیم.

من احساس می کنم که باید نیمه اول را می بردیم. ما استحقاق پیروزی در نیمه اول را داشتیم و شاید حتی می توانستیم در نیمه اول که اینقدر قوی بازی می کردیم سرنوشت این بازی را رقم بزنیم. "پیش از اینکه پولیسیچ در دقیقه 14 نخستین گل بازی را به ثمر برساند، تیمو ورنر یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد و توپ را از فاصله نزدیک به دستان کورتوا کوبید. ستاره 25 ساله آلمانی در طول این فصل با مشکلات زیادی در گلزنی مواجه بوده است، هر چند در بازی قبلی چلسی در لیگ برتر، یک گل سرنوشت ساز و پیروزی بخش برابر وستهام به ثمر رساند.توخل درباره شانسی که ورنر از دست داد گفت: "او در بازی برابر وستهام یک شانس خوب را از دست داد و امروز هم یک بخت مسلم دیگر را اینجا هدر داد. از دست رفتن این شانس به ما کمکی نکرد اما اینکه مدام به خاطر آن ناراحت و پشیمان باشیم هم کمکی نخواهد کرد. همین است که هست.

میلیون ها نفر هستند که باید با مشکلاتی سخت تر و بدتر از شانس هایی که شما از دست می دهید، سر و کله بزنند، بنابراین می توان گفت این یک نکته مثبت درباره ورزش است؛ هیچکس فردا به این موضوع اهمیت نخواهد داد. امروز ما از این بابت ناراحت و عصبانی بودیم، این طبیعی است.او هم عصبانی است. ممکن است مایوس شده باشد. فردا استراحت می کند و روز بعد باید دوباره سرش را بالا بگیرد. او بازیکنی حرفه ای است، بازیکنی سطح بالا است و سخت تلاش می کند.

ما هرگز دست از فشار آوردن و تلاش کردن برنخواهیم داشت. هرگز دست از باور داشتن بر نخواهیم داشت و من احساس می کنم که همه موقعیت را همانطور که هست می پذیرند و به عنوان یک مهاجم هم کار آسان است؛ در بازی بعدی گل می زنی و دیگر هیچکس از این بازی صحبتی نخواهد کرد."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها