به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۶۸۸۳۶

آژیرِ خطر "کرونا" در کرمانشاه به صدا درآمد

آژیرِ خطر "کرونا" در کرمانشاه به صدا درآمد
گروه جامعه: با توجه به حاد شدن دوباره شرایط فراگیری کرونا در موج چهارم این بیماری در شهر کرمانشاه، آژیر خطر و هشدار در خیابان‌های شهر به صدا درآمد.به صدا درآوردن آژیر خطر و هشدار در خیابان های کرمانشاه به منظور حساس سازی همشهریان نسبت به خطرات شیوع ویروس کرونا، در محدوده خیابان نوبهار تا میدان مرکزی  انجام پذیرفت.
 
در این برنامه از مردم خواسته شد که برای حفظ سلامت خود و همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.این برنامه که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روز گذشته (هفتم اردیبهشت) اجرایی شد، امروز و فردا (8 و 9 اردیبهشت) نیز در خیابان مدرس و شهرک مسکن استمرار خواهد داشت.استفاده از زبان نمایش از راهکارهای ترغیب مردم به رعایت توصیه های بهداشتی است که در این برنامه مدنظر قرار گرفت.تا کنون بیش از 1650 نفر در کرمانشاه بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها