به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۶۸۸۴۶

زیدان: تساوی مقابل چلسی عادلانه بود

زیدان: تساوی مقابل چلسی عادلانه بود
گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید باوجود توقف برابر چلسی از عملکرد تیمش راضی است و تساوی را عادلانه دانست.به گزارش ایسنا، جدال حساس رئال مادرید و چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.زیدان از عملکرد تیمش در این بازی خانگی راضی است و تساوی را نتیجه ای عادلانه دانست.
 
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: نیمه نخست زیر فشار بودیم به ویژه در دقایق آغازین که چلسی تیم برتر بود و عملکرد بهتری هم نسبت به ما داشت. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و ریتم همیشگی خود را پیدا کردیم.او ادامه داد: به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود و به هیچ کدام از دو تیم ظلم نشد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. نمی‌توانم بیشتر از این از آن‌ها چیزی بخواهم با این حال باید در دیدار برگشت بهتر از این ظاهر شویم.

زیدان در ستایش از چلسی گفت: بازی کردن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آن هم برابر تیم قدرتمند چلسی آسان نیست. چلسی با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کرده است و به هیچ وجه حضور آنها در این مرحله تصادفی نیست. اکنون باید برای پیروزی به لندن برویم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها