به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۶۸۹۲۷

ممنوعیت‌ورودخدمه کشتی‌های‌خارجی به خوزستان

ممنوعیت‌ورودخدمه کشتی‌های‌خارجی به خوزستان
گروه جامعه: معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از استقرار اماکن ویژه قرنطینه در بنادر استان خوزستان برای جلوگیری از ورود کرونای هندی از طریق کشتی‌های خارجی خبر داد.ولی‌اله حیاتی  اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده در ستاد استانی مدیریت کرونا، قرار است واحدهای آزمایشگاهی و اماکن قرنطینه برای کشتی‌های خارجی در بنادر استان خوزستان مستقر شوند.

وی افزود: در این خصوص اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان این اماکن قرنطینه‌ای را در بنادر مستقر می‌کند تا کشتی‌های خارجی ورودی به بنادر، قرنطینه شوند.حیاتی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده، هیچکدام از خدمه کشتی‌های خارجی حق خروج از کشتی و ورود به بندرگاه‌های خوزستان را ندارند و شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی برای آن‌ها اعمال خواهد شد.فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: پروتکل‌های بهداشتی در خصوص ترخیص کالا در بنادر خوزستان نیز به صوت جدی در حال انجام است تا از خطرات شیوع ویروس کرونای هندی و ورود آن به کشور جلوگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها