کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخی درباره افزایش قیمت بنزین دروغ می‌گویند

باشگاه خبرنگاران جوان , 9 ارديبهشت 1400 ساعت 15:01


گروه سیاسی: یك نماینده مجلس دهم بهترین اتفاق در کشور را قانونگذاری و قانون نویسی خوب و همچنین انتخاب قانونگذاران خوب دانست و گفت: چندان به مصلحت اندیشی معتقد نیستم؛ نه در زمانی که راهمان باز است بلکه در مواقع برخورد به بن بست باید در پی مصلحت اندیشی برویم.
  بهروز نعمتی  با بیان اینکه باید مصلحت اندیشی‌ها را کنار بگذاریم، اظهار کرد: حکمران کسی است که در شرایط سخت، تصمیم خوب می‌گیرد، اما برخی اوقات این مسئله را در حکمرانی با مصلحت اندیشی کنار می‌گذاریم که به نفع کشور هم نیست.
وی اظهار کرد: ممکن است در تصمیم گیری ‌اشتباه کنیم، اشکالی ندارد که عذرخواهی کنیم؛ اگرچه، بخشش یا نبخشیدن آن اشتباه از سوی مردم بحث جدایی است و البته اتفاقات را نباید گردن کل نظام انداخت، چون همان چند نفری که خوب تصمیم نگرفته‌اند، مقصر هستند.
این نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث ناشی افزایش قیمت بنزین در کشور بیان کرد: برخی می‌گویند از موضوع افزایش قیمت بنزین اطلاع و خبری نداشتیم که واقعاً دروغ است؛ زیرا جلسات مختلفی در مجلس و وزارت کشور تشکیل شد که در آنها خود بنده مخالفت کردم و افزایش قیمت بنزین را نادرست دانستم.وی افزود: در وزارت کشور به عنوان نماینده قوه مقننه در ستاد عالی اطلاع رسانی کشور اعلام کردم این افزایش قیمت بنزین کار درستی نیست.نعمتی گفت: ما در زمینه مصلحت اندیشی‌ها، بعضاً واقعیت‌ها را منعکس نمی‌کنیم. مقام معظم رهبری حاضر نبودند خون از بینی یک نفر از جوانان این مملکت بیاید. معتقدم اطلاعات شفاف در اختیار رهبری قرار ندادند و کسانی که در این باره مسئول هستند، باید چه در دنیا و چه قیامت پاسخ دهند؛ اتفاقات ناشی از افزایش قیمت بنزین، رخدادهای خوبی نبود.


 


کد مطلب: 269060

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269060/برخی-درباره-افزایش-قیمت-بنزین-دروغ-می-گویند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir