به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۶۹۰۶۸
سعید محمد:

اجازه نمی‌دهیم چندنفر برای‌انتخابات تصمیم بگیرند

گروه سیاسی: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار مطالبه‌گری آرمان‌ها و طرح گفتمان انقلاب توسط جوانان شد و خاطرنشان ساخت: در نهایت باید بین کاندیداهای گفتمان انقلاب نظرسنجی شود و نامزدهایی که اقبال بیشتری دارند بایستند و بقیه کاندیداها از آنان حمایت کنند.  
اجازه نمی‌دهیم چندنفر برای‌انتخابات تصمیم بگیرند
سایت دیده‌بان ایران؛ نوشت: «سعید محمد» در وبینار تشریح رویکردهای انتخاباتی خود در جمع فعالان سیاسی اجتماعی کشور که به‌صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان‌های مختلف برگزار شد گفت: اجازه نمیدهیم چند نفر برای انتخابات تصمیم بگیرند. وی افزود: جریانات دلسوز نظام نیازمند یک گفتمان مشترک در دایره‌ی جبهه انقلاب‌‌اند، ما دعوت شورای وحدت و ائتلاف را قبول و از آن استقبال کردیم اما روش‌ها برای رسیدن به گفتمان مشترک متفاوت است و در عین حال که مخالف ایجاد انشقاق هستیم اجازه نیز نخواهیم داد چند نفر برای انتخابات تصمیم بگیرند.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار مطالبه‌گری آرمان‌ها و طرح گفتمان انقلاب توسط جوانان شد و خاطرنشان ساخت: در نهایت باید بین کاندیداهای گفتمان انقلاب نظرسنجی شود و نامزدهایی که اقبال بیشتری دارند بایستند و بقیه کاندیداها از آنان حمایت کنند. محمد همچنین تصریح کرد: ما رویکرد فراجناحی داریم و خود را وابسته به جریانات اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌دانیم. معتقدیم باید با حفظ اصول اصلاحات نیز رخ دهد چراکه وضعیت فعلی مطلوب نیست. سعید محمد در پایان صحبت‌های خود به جریانات تخریب اشاره و تاکید داشت: هرچقدر تخریب و فشار را بیشتر کنند ما بر ادامه در راهی که بر آن قدم نهاده‌ایم مصمم‌تر می‌شویم و انگیزه‌مان مضاعف می‌شود.
برچسب ها: سردار سعید محمد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها