به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۲۶۹۱۱۶

پایان کار فولادی‌ها در آسیا با قعرنشینی

پایان کار فولادی‌ها در آسیا با قعرنشینی
گروه ورزشی: دیدار تیم‌های فولاد و الوحدات اردن در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر الوحدات اردن به پایان رسید. فولادی‌ها با این شکست ۵ امتیازی شدند و با یک پله سقوط در رده چهارم گروه خود جای گرفتند و کارشان را در این دوره از رقابت‌ها به پایان رساندند.
گل ها:  حسن سعد ۲۷ برای الوحدات
نیمه اول
در دقیقه ۲۷ سانتر هافبک اردنی‌ها و ضربه سر حسن سعد وارد دروازه فولادی‌ها شد تا شاگردان نکونام با یک گل از حریف‌شان عقب بیفتند.
در دقیقه ۳۰ شوت فرشاد احمدزاده با برخورد به مدافعان الوحدات برای این تیم خطرساز شد اما دروازبان اردنی‌ها این توپ را مهار کرد.
در دقیقه ۳۴ شوت محمد آبشک از کنار دروازه الوحدات به بیرون رفت.
در ادامه حملات فولادی‌ها بی اثر بود تا این دیدار در پایان نیمه اول با شکست شاگردان جواد نکونام به پایان برسد.
نیمه دوم
در دقیقه ۴۹ ضربه مهران درخشان مهر در موقعیت تک به تک با واکنش عبدالله راعد دروازبان الوحدات همراه شد.
در دقیقه ۵۳ شوت محمد آبشک از کنار دروازه الوحدات به بیرون رفت.
در دقیقه ۶۷ شوت پاتوسی با واکنش عبدالله به کرنر فرستاده شد. در ادامه سانتر این بازیکن روی یک ضربه کرنر با ضربه سر شیمبا به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۵ ضربه پاتوسی در محوطه جریمه الوحدات از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۷ فشار فولادی‌ها منجر به یک موقعیت خوب گلزنی شد اما پاتوسی توپ را در دهانه دروازه به بیرون زد و این موقعیت را از دست داد.
در دقیقه ۸۱ ضربه اناس احمد در محوطه جریمه از بالای دروازه فولادی‌ها به بیرون رفت.
ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، مجتبی نجاریان، مهران موسوی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک (۸۲ صابر حردانی)، محمد زبیر نیک‌نفس(۴۳ محمد میری)، فرشاد احمدزاده (محمد قاسمی نژاد)، حسین ابراهیمی (۴۳ محمد عباسی)، پاتوسی و لوسیانو پریرا (۸۰ یوسف کی‌شمس)
ترکیب الوحدات اردن: عبدالله راعد، محمد الدمیری، یزدان العرب، حسن سعد ( ۶۲ سمیر)، صالح راطب (۶۲ عبدالعزیز اندیا)، اناس احمد، رجایی عاید (۷۰ احمد الیاس)، دانیال احمد، احمد طاهر، احمد زریک (۶۲ عبدل مونم) و فادی عواد
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها