به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۶۹۱۲۶

پاشازاده: نباید الشرطه را دست کم بگیریم

پاشازاده: نباید الشرطه را دست کم بگیریم
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان به هیچ وجه نباید دیدار مقابلِ الشرطه عراق را دست کم بگیرد و برابر این تیم از پیش برنده نیستیم.مهدی پاشازاده در مورد تساوی استقلال برابر الاهلی عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: طبیعی بود که شکست‌های اخیر در عملکرد استقلال تاثیر داشته باشد. با این حال استقلال می‌توانست در این دیدار برنده باشد که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: استقلال در دو دیدار اخیر خود شکست خورده بود و طبیعی بود که این نتایج از نظر روحی و روانی در عملکرد تیم تاثیر گذار باشد. همین موضوع موجب شد تا تیم از نظر روحی و روانی کمی تحت تاثیر قرار بگیرد و نتواند قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارد.پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: استقلال لیگ قهرمانان را خوب آغاز کرد و نتایج خوبی در بازیهای ابتدایی گرفت. به نظر من برای موفقیت در یک تورنمنت‌ هم مسابقات اول اهمیت ویژه‌ای دارد. استقلال هم همان ابتدا گام محکمی برداشت اما دو بازی متوالی برابر الدحیل کار را برای استقلال کمی سخت کرد. با این حال امیدوارم همانطور که مسابقات خوب آغاز شد، خوب هم به اتمام برسد.

وی گفت: فکر می‌کنم که اگر تجربه تیم کمی بیشتر بود، می‌شد که شرایط بهتری در گروه داشته باشیم چرا که تجربه حائز اهمیت است. با این حال امیدوارم بازیکنان از دو بازی برابر الدحیل درس بگیرند و در ادامه موفق ظاهر شوند.وی با اشاره به دیدار بعدی استقلال برابر الشرطه عراق خاطرنشان کرد: نباید به هیچ وجه این تیم را دست کم بگیریم و مقابل این نماینده عراق از پیش برنده نیستیم. باید مقابل این تیم خوب و هوشمندانه ظاهر شویم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

پاشازاده اظهار داشت: همیشه تیم‌های عراقی برابر استقلال انگیزه زیادی دارند اما ما نگاهمان به موفقیت در آسیا است و این هم یک مسابقه مهم در راه صعود محسوب می‌شود. همانطور که گفتم به هیچ وجه برابر این تیم عراقی از پیش برنده نیستیم.پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اینکه الدحیل با الاهلی بازی دارد هم یک نکته مثبت برای استقلال محسوب می‌شود امیدوارم روز آخر مسابقات هم ما نتیجه خوبی بگیریم و صعودمان به بازی دیگر مربوط نشود.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها