به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۶۹۱۵۵

حلالی: تراکتور منظم و با تدبیر بازی کرد

حلالی: تراکتور منظم و با تدبیر بازی کرد
گروه ورزشی: بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور از عملکرد این تیم برابر الشارجه امارات تمجید کرد.اسماعیل حلالی، کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تراکتور و پرسپولیس درباره عملکرد تراکتور برابر الشارجه که با برتری ۲ بر صفر نماینده ایران همراه شد گفت: من در ۲ سال و نیم اخیر، چنین عملکردی از تراکتور ندیده بودم. تیمی که منظم و باتدبیر بازی کرد و مشخص بود چه در حمله و چه در دفاع برای پیروزی برنامه دارد.
 
او ادامه داد: تراکتور برای صعود به برد احتیاج داشت اما این باعث نشد که شاگردان خطیبی احساسی بازی کنند و چه روی نیمکت و چه بازیکنان آرامش خاصی داشتند. به جز ضربه سر دقیقه ۸۳ که آن هم قدرت زیادی نداشت، تراکتور یک موقعیت هم به حریف نداد و همین موضوع باعث شد تا بدون شکست دور گروهی را به پایان برساند. تراکتور در این بازی‌ها ۵ بار کلین شیت کرد که نکته خوبی برای شاگردان خطیبی است اما نباید فراموش کنیم که این به منظور عملکرد بی‌نقص خط دفاع نیست زیرا در همین بازی‌ها به حریفان موقعیت داده شد و کمی هم چاشنی شانس باعث به وجود آمدن چنین رکوردی شد. خوشحالم که تراکتور با نمایش چنین عملکردی پیروز شد و نشان داد لیاقت صعود به مرحله بعد را دارد.

حلالی اضافه کرد: عملکرد تیم نشان می‌دهد تفکرات خطیبی در تیم در حال جای افتادن است و هم‌چنین استفاده از جوانان، دیگر هدف خطیبی است. امروز نریمان‌جهان و بابایی مدام جای خود را با یکدیگر عوض کردند و این امر موجب سردرگرمی خط دفاع حریف شد. خطیبی هم روی سرعت این ۲ بازیکن حساب کرده بود و نشان داد برنامه ویژه‌ای برای برتری برابر الشارجه دارد. امیدواریم در آینده هم این نوع بازی را از تراکتور شاهد باشیم‌ و در لیگ برتر هم چنین بازی‌هایی را نمایش دهند و کار را به شانس واگذار نکنند.
برچسب ها: تراکتور سازی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها