به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۶۹۱۶۱

آشوبی: پرسپولیس مدعی بزرگ غرب آسیاست

آشوبی: پرسپولیس مدعی بزرگ غرب آسیاست
گروه ورزشی: بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم یک مدعی بزرگ در غرب آسیا است اما هنوز یک جای نگرانی در این تیم وجود دارد.فرزاد آشوبی درباره پیروزی 4 بر 2 تیم پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست مجدداً الریان را با نتیجه خوب شکست دهد. این نشان می دهد شناخت و آنالیز پرسپولیس به خوبی انجام شده است و در نتیجه عملکرد خوبی هم بازیکنان این تیم داشتند.

وی در مورد اینکه مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس در دیدار با الریان برخلاف بازی با الوحده به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کردند، گفت: من به طور کلی این موضوع را قبول ندارم. تمام بازیکنانی که در فاز هجومی پرسپولیس بازی می‌کنند، تازه به این تیم اضافه شدند. اگر در مقطعی هم نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند باید به حساب همین موضوع بگذاریم. مغانلو تازه به این تیم اضافه شده و آل کثیر و ترابی نیز مدتها از تیم دور بودند. آل کثیر که شش ماه اصلا تمرین گروهی هم نکرده است. به همین خاطر باید در این مورد صبور باشیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره مدعی بودن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: قطعاً همین طور است. پرسپولیس یک مدعی بزرگ در غرب آسیا است. من برتری ویژه‌ای در سایر رقبا ندیدیم و سطح سایر تیم‌ها خیلی بالا نیست، ولی در مورد پرسپولیس هم یک نگرانی وجود دارد. دریافت پنج گل در شش بازی برای تیمی که اهداف بزرگی دارد جای نگرانی دارد. قطعا این نقص پوشش داده خواهد شد اما پرسپولیس می‌توانست در مرحله گروهی در فاز دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد.

آشوبی ادامه داد: البته اینکه ما بگوییم تیم‌های دیگر عملکرد خاصی نداشتند دلیل بر این نیست که پرسپولیس در مراحل بعد کار راحتی خواهد داشت. قطعاً تک بازی شرایط متفاوتی دارد و تیم پرسپولیس هم کار سختی دارد.
وی در مورد احتمال رویارویی پرسپولیس با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: رویارویی تیم‌های ایرانی در مرحله حذفی قبلا هم اتفاق افتاده و مورد خاصی نیست. به نظرم به لحاظ فوتبالی این اتفاق می‌تواند جذاب باشد، ولی اینکه دو نماینده ما مقابل یکدیگر قرار بگیرند شاید برای فوتبال کشور خوب نباشد اما همانطور که گفتم از لحاظ فوتبالی جذاب است.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها