به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۶۹۲۰۲

لایو صوتی دراینستاگرام برای رقابت باکلاب هاوس

لایو صوتی دراینستاگرام برای رقابت باکلاب هاوس
گروه فناوری:  فیس بوک ویژگی جدیدی را در لایو اینستاگرام معرفی کرده که به شما امکان می‌دهد هنگام پخش دوربین گوشی خود را خاموش کنید. همچنین قابلیت بی‌صدا کردن خود در طول لایو نیز وجود دارد. این قابلیت‌ها بی‌شک با هدف رقابت با کلاب هاوس اضافه شده‌اند. بسیاری از کاربران حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما لزوماً نمی‌خواهند دنیا چهره آن‌ها را ببیند.

هنگامی که کاربران امکان قطع دوربین را در حین برگزاری برنامه زنده داشته باشند، می‌توانند علاوه بر حضور در جلسات آنلاین، به کار‌های دیگری نیز برسند یا در محیطی که قرار دارند به راحتی حرکت کرده و نگران فعال بودن دوربین نباشند. همچنین قابلیت غیرفعال کردن دوربین برای افرادی که در حین صحبت کردن تمایلی به خیره شدن به دوربین ندارند و بعضا اعتماد به نفس خود را در مقابل دوربین از دست می‌دهند نیز بسیار مفید خواهد بود.

فیس‌بوک سابقه‌ای طولانی در کپی کردن ویژگی‌ها از رقبایش دارد. شاید مهم‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها کپی کردن استوری‌ها از اسنپ‌چت باشد. وقتی اسنپ‌چت پیشنهاد خرید ۳ میلیارد دلار فیس‌بوک را نپذیرفت، فیس‌بوک هم مهم‌ترین قابلیت این شبکه اجتماعی را خریداری کرد. همچنین Reels اینستاگرام مستقیماً از تیک تاک کپی برداری شده و حالا در دسترس تمامی کاربران است. البته همان‌طور که گفتیم تب رقابت با کلاب هاوس همه‌جا داغ است و تلگرام، توییتر، ردیت و دیسکورد هم ویژگی‌هایی مشابه برای اتاق‌های گفتگوی صوتی راه‌اندازی کرده‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها