به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۶۹۲۰۵

حکم پرونده جنجالی بازیکن سابق رئال

حکم پرونده جنجالی بازیکن سابق رئال
گروه ورزشی: بازیکن سابق رئال به جرم خودش در خصوص انتشار تصاویر غیراخلاقی کودکان اعتراف کرد. متزلدر در دادگاه دوسلدورف به این عمل زشت خود اعتراف کرد تا پس از دو سال تکلیف این پرونده جنجالی مشخص شود. سایت گل در این خصوص نوشت: مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های دورتموند، شالکه و رئال مادرید از سوی دادگاه به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد. متزلدر 297 عکس مستهجن کودکان را در اختیار داشته و آنرا از طریق واتس اپ برای سه زن ارسال کرده است و از طریق یکی از آنها این عکس ها به دست پلیس آلمان رسید. متزلدر پس از اعتراف خود گفت:
 
قصد بدی نداشتم. من این تصاویر را ارسال کردم و می دانم رنج غیرقابل جبرانی برای این بچه ها ایجاد کردم. خودم نیز زخم هایی پیدا کردم که هرگز بهبود نخواهد یافت. من مجازات را قبول دارم و از قربانیان خشونت جنسی طلب آمرزش می کنم. من باید تا پایان عمر با این گناه به عنوان بخشی از جامعه زندگی کنم.
 
گفتنی است حبس تعلیقی، مجازاتی است که قانونگذار به منظور حفظ نظم و مراعات مصلحت جامعه آنرا درنظر می گیرد اما به معنی حبس قطعی و عملی نیست. متزلدر در طول این 10 ماه به زندان نمی رود اما اگر طی این مدت مرتکب جرم دیگری شود، حبس تعلیقی به صورت قطعی اجرا خواهد شد. این حکم با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است و بسیاری از کاربران آمریکایی و انگلیسی به انتقاد از قوانین کشور آلمان پرداختند. در موارد مشابه در آمریکا، مجرمان به سال ها حبس قطعی محکوم شده اند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها