به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۶۹۲۵۴

واریز مبلغ افطاری به حساب طلاب توسط دولت

واریز مبلغ افطاری به حساب طلاب توسط دولت
گروه سیاسی: دولت روحانی در اقدامی مشکوک، غیرعادلانه و صرفاً نمایشی با بهانه افطاری اقدام به واریز مبلغ ۲ میلیون تومان به حساب طلاب سراسر کشور نمود.
 طلاب نیز در یک پویش سراسری اعلام کردند: بدین وسیله ما طلاب سراسر ایران اسلامی ضمن مردود دانستن این اقدام از مرکز خدمات و مدیریت کل حوزه های علمیه تقاضا داریم تا در اسرع وقت مبالغ واریزی مسترد گشته و جهت منافع عام‌المنفعه ملت مظلوم ایران و کمک به اقشار ضعیف و تحت فشار مصرف گردد.
در همین حال آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای به واریز مبلغی افطاری به حساب طلاب و اساتید حوزه از سوی رئیس جمهور واکنش نشان داد .
وی در بیانیه‌ای نوشت:اخیراً در اقدامی نامعمول و غیر مسبوق به سابقه، وجهی با عنوان افطاری رئیس جمهور به حساب طلاب و اساتید حوزه های علمیه واریز گردیده که با عنایت به شرایط خاص اقتصادی کشور و فشار سختی که عامه قشر محروم در آن به سر می‏ برند بیش از آنکه کمک به قشر مستضعف و سربلند طلاب محسوب شود، شائبه‏ ی مسائل دیگری در آن مطرح است که شأن طلاب و حوزه‏ های علمیه از آن مصون و محفوظ است. در پی این اقدام نامتعارف حضرت آیت الله اراکی مبلغ مزبور را به حساب مبدأ عودت نموده و خاطر نشان کردند: «از ابتدای پیدایش حوزه های مقدسه علمیه بنا نبوده و نیست که طلاب جیره خوار دولت‏ها باشند، در شرایطی که مردم در فشار سخت اقتصادی قرار دارند اگر دولت امکاناتی برای کمک به قشر مستضعف جامعه دارد بهتر است به عامه مردم رسیدگی کند و طلاب با همه‏ ی شرایط سختی که بر آنها می‏ گذرد همراه مردم و همدرد مردمند و نیازی به این هدایای مشکوک ندارند».

 
برچسب ها: روحانی

اصلا انتخاباتی نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۲۳:۵۳
اگر قالیباف ریخته بود.اصلاح طلبان و زنجیره ای ها و اونور آبی ها خودشون رو جر میدادن (372057)
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۰۰:۳۹
ماشاالله،چه عجب چرا قبلا به حساب طلاب وروحانیون درایام انتخابات، توسط بعضی از مسولین وسران قوا وکاندیداها درایام انتخابات دربعضی از استانها واریز شد مسترد نکردند،بفرمائید اونها را هم پس بدهند وگرنه این رفتار خدای نکرده احساس میشه تبلیغاتی وفریب مردم است (372058)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها