به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۶۹۲۵۸

الوحده امارات به سرنوشت پرسپولیس دچار شد!

الوحده امارات به سرنوشت پرسپولیس دچار شد!
گروه ورزشی: تیم فوتبال الوحده نیز پس از پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند، باید قرنطینه ۱۰ روزه را در امارات پشت سر بگذارد، اتفاقی که مشابه آن برای پرسپولیس رخ داده و نماینده ایران نیز به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر باید به مدت یک هفته در قرنطینه باشد.به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات به همراه تیم‌های گوا هند و الریان قطر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار داشتند که در نهایت نماینده ایران با ۱۵ امتیاز و نماینده امارات با ۱۳ امتیاز در رده اول و دوم گروه قرار گرفتند.
 
حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم‌زمان شده بود با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی‌ها در چند روز اخیر، نگرانی‌هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه‌ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شد.

در همین رابطه بنا بر دستور وزارت ورزش و جوانان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستور وزارت بهداشت به دلیل مساله کنترل ویروس کرونای هندی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یک هفته در قرنطینه خواهد بود و با ورود این تیم به ایران از امروز، آن‌ها تا پنج‌شنبه هفته آینده در قرنطینه خواهند بود و جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.
بنابر اعلام، فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و میهمان‌سرای کمپ تیم‌های ملی موافقت کرده است.

در شرایطی قرنطینه یک هفته‌ای برای تیم فوتبال پرسپولیس انجام خواهد شد که بنابر اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است تیم فوتبال الوحده امارات، رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز به دلیل حضور در هند، به محض ورود به امارات به مدت ۱۰ روز در قرنطینه خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال امارات با وجود ۱۴ تیم، هم اکنون در هفته ۲۳ خود قرار دارد و صرفا سه هفته تا پایان رقابت‌های این فصل آن باقی مانده است. نکته قابل اشاره دیگر در رابطه با قرنطینه تیم فوتبال الوحده امارات این که زمان‌بندی مسابقات این تیم پس از قرنطینه ۱۰ روزه مشخص نشده است، آن هم در شرایطی که تا پایان فصل این لیگ سه هفته باقی مانده است و معمولا دو تا سه هفته پایانی مسابقات لیگ در عموم کشورهای دنیا به صورت همزمان برگزار می‌شود.
برچسب ها: الوحده امارات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها