کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا

ایران ورزشی , 11 ارديبهشت 1400 ساعت 9:03


گروه ورزشی: آخرین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جمعه دهم اردیبهشت ماه در شهر جده عربستان مقابل الشرطه عراق برگزار شد و آبی‌ها باید به سرعت به ایران بازگردند و آماده حضور در بازی‌های لیگ برتر شوند. طبق برنامه‌ای که اخیراً سازمان لیگ در اختیار باشگاه استقلال قرار داد، این تیم از 17 اردیبهشت ماه دوباره وارد صحنه رقابت در لیگ برتر خواهد شد. در برنامه‌ای که سازمان لیگ منتشر کرده استقلال در این تاریخ در تهران میزبان تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

این بازی از هفته بیست و دوم برگزار می‌شود اما 5 روز بعد از این بازی استقلال باید آماده مصافی مهم در لیگ باشد. دیدار با سرخ‌های پایتخت که نتیجه آن بازی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها خواهد داشت. در واقع مجیدی بعد از لیگ قهرمانان آسیا باید به سرعت تیمش را مهیای چالش بازی با رقیب سنتی کند.شاید نتیجه این بازی در راستای موفقیت استقلال در لیگ برتر اهمیتی نداشته باشد و استقلال را باید از گردونه رقابت برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر دور شده نامید اما همگان بر این باورند که پیروزی در دربی می‌تواند حاشیه امنیت بسیاری برای مربیان دو تیم ایجاد کند که فرهاد مجیدی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید تیمش را به شکلی آماده رقابت با پرسپولیس کند که نتیجه دلخواه به دست آید. این بازی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و چشم بسیاری از هواداران استقلال به این بازی دوخته خواهد شد اما این پایان کار استقلال تا قبل از تعطیلی دوباره لیگ برتر نیست.

استقلال بعد از دربی باید بازی‌های عقب افتاده خود مقابل صنعت نفت آبادان را برگزار کند.دیداری که بر اساس برنامه از قبل اعلام شده قرار بود آخرین بازی استقلال پیش از سفر به عربستان باشد اما درخواست باشگاه استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان‌های جنوبی و جلوگیری از ابتلای احتمالی بازیکنان سرانجام باعث لغو این بازی شد.

استقلال این بازی را 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌کند اما پایان کار استقلال تا پیش از تعطیلی دوباره بازی‌های لیگ برتر به جهت حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی چهارم خردادماه خواهد بود. جایی که قرار است آبی‌ها آخرین بازی خود تا تعطیلی دوباره لیگ را مقابل شهر خودرو در تهران برگزار کنند.این بازی برای چهارم خردادماه برنامه‌ریزی شده است. با توجه به اینکه فشردگی آنچنانی پیش روی استقلال نیست، بعید به نظر می‌رسد که برنامه فوق برای مجیدی و همکارانش چالش‌هایی به بار آورد. استقلال در 19 روز باید چهار بار مقابل رقبا قرار بگیرد که این برنامه نسبت به برنامه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا اعمال شد، بسیار سبک‌تر است و انتظار می‌رود مجیدی و شاگردانش بتوانند امتیازات کافی را از این بازی‌ها به چنگ آورند.


کد مطلب: 269321

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269321/برنامه-استقلال-بعد-لیگ-قهرمانان-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir