کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلیل فروش بیش تر JBL boom box 2 نسبت به مدل های قبلی خود چیست؟

11 ارديبهشت 1400 ساعت 11:31

گروه فناوری: JBL یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات صوتی الکترونیکی است که در سال ۱۹۴۶ توسط جیمز بالو لنزینگ تأسیس شده‌ است و محصولات اصلی آن بلندگو و تجهیزات همراه آن است.


برند JBL از سال‌ ها تجربه و مهندسی پیشرفته در زمینه تولیدات صوتی بهره‌مند است و این شرکت از این تجربه و مهندسی در تولید اسپیکر JBL boom box 2  نیز استفاده کرده است.
JBL در طراحی این اسپیکر پرتابل تمام تلاش خود را کرده است تا بدون هیچ عیب و نقصی وارد بازار شود و به دلیل امکانات بسیار زیادی که JBL boom box 2 نسبت به مدل های قبلی خود دارد، فروش فوق العاده ای نسبت به محصولات پیشین خود داشته است.
برای بررسی بیش‌تر امکانات این محصول با گروه تهران اسپیکر همراه باشید.



اسپیکر JBL boom box 2 از طراحی عالی و خوش ساختی برخوردار است.
JBL boom box 2 در کنار زیبایی چشمگیری که دارد، از مقاومت بدنه بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که حتی در برابر ضربه ‌های سخت و فشار‌های سنگین نیز مقاومت و دوام خوبی از خود نشان می‌دهد که این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش کیفیت این محصول داشته است.
اسپیکر JBL boom box 2  دارای گواهینامه‌ ی بین المللی IPX7 است که با وجود این گواهینامه ضد آب بودن دستگاه الکترونیکی تضمین می شود. گواهینامه‌ ی  IPX7 به طور کامل از اسپیکر در برابر نفوذ آب محافظت می‌ کند. به طوری که می‌ توانید کل بدنه آن را تا عمق ۱ متری داخل آب فرو ببرید و سپس ببیند که اسپیکر شما هم‌ چنان به کار خود ادامه می دهد.
اسپیکر پرتابل JBL boom box 2 در ۲ رنگ زیبا مشکی و چریکی تولید شده است.
 
اسپیکر JBL boom box 2  از کیفیت صدای فوق العاده‌ای برخوردار است و صدا را در تمامی فرکانس ها و بیس ها به صورت کاملا باکیفیت و شفاف پخش می ‌کند.
JBL برای این محصول، پشتیبانی صدا در بازه فرکانسی ۵۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز را در نظر گرفته است تا با کمک این اسپیکر تجربه شنیدن صدایی شفاف و واضح داشته باشید.
کیفیت صدای اسپیکر پرتابل JBL boom box 2 نسبت به مدل های قبلی این سری از محصولات JBL مانند JBL Boom box 1 بسیار قوی‌ تر شده است.
قدرت صدای خروجی JBL boom box 2 نسبت به مدل قبلی خود یعنی JBL Boom box 1 تقریبا ۲۰ وات قوی‌ تر شده است. در واقع JBL boom box 2 با توان خروجی ۶۰ وات  RMS ( هنگام استفاده از باتری ) و ۸۰ وات RMS (هنگام استفاده در برق مستقیم ) از مدل قبلی خود از نظر کیفیت صدا سبقت گرفته است که به همین علت، هنگام استفاده از این اسپیکر صدایی بلندتر با طیف وسیع تر خواهید شنید.

یکی از دیگر ویژگی ‌های این اسپیکر پرتابل که باعث جذابیت بیش تر آن نسبت به مدل های قبلی خود شده است، مجهز بودن این اسپیکر به درایورهای قدرتمند است که باعث می ‌شوند صدایی واضح تر و قوی تر پخش شود.
اسپیکر JBL boom box 2  دارای ۴ عدد درایور فوق العاده باکیفیت است. این درایورها شامل ۲ عدد ووفر و ۲ عدد توئیتر هستند که ووفرهای ۱۰۰ میلی متری فرکانس های بیس و میدرنج(Low - Mid)  و توئیتر های ۲۰ میلی متری فرکانس های تریبل (High) این اسپیکر را با کیفیت بالایی پخش می‌کنند.
نوع اتصال اسپیکر JBL boom box 2 به دو صورت باسیم و بی‌ سیم است که از این دو روش می توانید به راحتی با دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... به این اسپیکر متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

اتصال سیمی اسپیکر JBL boom box 2 از طریق اتصال کابل AUX امکان پذیر است که شما می توانید از طریق کابل AUX موجود در جعبه محصول و ورودی AUX موجود بر روی بدنه اسپیکر، بدون نیاز به هیچ فرآیند خاصی دستگاه های خود را به اسپیکر متصل کنید و با کیفیت بیشتری از موسیقی خود لذت ببرید.
هم‌ چنین اتصال بی ‌سیم این اسپیکر نیز با استفاده از بلوتوث انجام می‌شود که شما می توانید از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به صورت بی ‌سیم با سرعت بالایی به اسپیکر خود متصل شوید. بلوتوث این دستگاه قابلیت اتصال با سرعت بسیار قوی تا فاصله ۱۰ متری از اسپیکر دارد، در نتیجه شما هیچ گونه محدودیت و نگرانی بابت محل قرار دادن دستگاه نخواهید داشت.  



انرژی اسپیکر JBL boom box 2 از یک باتری لیتیوم یونی ۱۰۰۰۰ میلی آمپری قابل شارژ که درون دستگاه تعبیه شده است تامین می شود و شما می توانید با هر بار شارژ کامل این باتری به مدت ۲۴ ساعت به صورت مداوم از اسپیکر خود استفاده کنید و موسیقی پخش کنید. برای شارژ کامل باتری این اسپیکر ۵ تا ۶ ساعت زمان نیاز است که از طریق اتصال مستقیم کابل AC به برق شهری امکان پذیر می ‌باشد.
یکی دیگر از ویژگی های خاص این سری از محصولات جدید JBL  استفاده از باتری لیتیوم ‌یونی این اسپیکر به عنوان پاور بانک است. یعنی شما می توانید تلفن همراه و یا هر منبع پخش دیگرتان که قابل شارژ است را با استفاده از پورت USB و خروجی باتری، به راحتی شارژ کنید و تنها با قرار دادن یک پورت USB، باتری اسپیکر خود را به یک پاور بانک تبدیل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید.
 
JBL در طراحی اسپیکر  JBL boom box 2  قابلیت کاربردی به نام  Party boost قرار داده است که این قابلیت یکی دیگر از علل محبوبیت بیشتر این اسپیکر است.
Party boost امکان اتصال هم زمان چند اسپیکر که دارای این قابلیت هستند را فراهم می کند که با این ویژگی شما می‌ توانید هم‌ زمان چند اسپیکر JBL Boombox 2 یا هر دستگاه دیگری که مجهز به Party boost است را با هم جفت کنید و به یک دستگاه متصل شوید و از موسیقی خود لذت ببرید. در واقع با این تکنولوژی شما می ‌توانید حجم صدای موسیقی را افزایش دهید و در محیط های بزرگتر و یا جمع های شلوغ قدرت صدای موسیقی خود را چند برابر کنید.
 
اسپیکر  JBL boom box 2 با نسبت سیگنال به نویز بیش تر از ۸۰ دسی بل، با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار شده است.
اسپیکر  JBL boom box 2 با وزن ۵.۹ کیلوگرم و ابعاد 484x200x256  میلی متر تولید شده است.
هنگام خرید این اسپیکر پرتابل یک جعبه با کیفیت و زیبا از کمپانی JBL خواهید دید که در آن اسپیکر JBL boom box 2، آداپتور AC برق مخصوص شارژ، کابل شارژر USB-C، کابل AUX و دفترچه راهنمای محصول قرار دارد.
 


کد مطلب: 269378

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269378/دلیل-فروش-بیش-تر-jbl-boom-box-2-نسبت-مدل-های-قبلی-خود-چیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir