به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۶۹۳۹۷

مصونیت 10ماهه از ویروس کرونا با واکسیناسیون

مصونیت 10ماهه از ویروس کرونا با واکسیناسیون
گروه علمی: رئیس خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه می‌گوید: با واکسیناسیون مصونیت از ویروس کرونا ممکن است حداقل ۱۰-۱۲ ماه طول بکشد.رئیس روسپوتربنادزور (خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی) که نهاد ناظر بر بیماری‌های عفونی است، می‌گوید: با واکسیناسیون مصونیت از ویروس کرونا ممکن است حداقل ۱۰-۱۲ ماه طول بکشد.به گفته وی ، تا کنون هیچ عارضه جانبی جدی پس از واکسیناسیون  با واکسن روسی ثبت نشده است.

آنا پوپووا ادامه می‌دهد: «در مورد کووید۱۹ ، واکسیناسیون در حال حاضر ضروری است؛ ما امروز می‌بینیم که ایمنی پس از واکسیناسیون مدت زمان طولانی از ده ماه تا یک سال طول می‌کشد و ایمنی کاملاً پایدار است. بنابراین، در حال حاضر واکسیناسیون برای مصونیت در دوره بعدی اپیدمی لازم است».رئیس روسپوتربنادزور  اظهار داشت: برخی از افرا پس از واکسینه شدن د محل تزریق کمی احساس درد و ناراحتی می‌کنند که این روال طبیعی است و در همه تزریق‌ها صدق می‌کند.تا به امروز  سه واکسن ضد ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است؛ اسپوتنیک وی که  توسط مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی وزارت بهداشت روسیه به نام گامالیا تولید شده، اولین واکسن جهان علیه ویروس کرونا است که واکسیناسیون گسترده با این واکسن در روسیه در حال انجام است.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها