به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۶۹۴۲۵

هرکسی ازپرسپولیس جداشود پشمیان می‌شود

هرکسی ازپرسپولیس جداشود پشمیان می‌شود
گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی به خوبی بازیکنان را تقسیم کرد تا در طی شش بازی در دو هفته کسی کم نیاورد. محمد پنجعلی درخصوص عملکرد تیم پرسپولیس در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در این دوره عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و به نظرم پرسپولیس تا به این جای مسابقات، باکیفیت‌ترین و مقتدرترین تیم بوده است. خوشختانه بازیکنان بازی به بازی به تکامل تاکتیکی رسیدند و از سوی دیگر، کادر فنی به خوبی بازیکنان را تقسیم کرد تا در طی شش بازی در دو هفته کسی کم نیاورد. به نظرم همین بازی آخر پرسپولیس مقابل الریان بهترین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان بود، زیرا همه از دیدن عملکرد پرسپولیس لذت بردند.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در صحنه‌های دریافت گل تصریح کرد: به نظرم از نظر کار گروهی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است، ولی نباید عدم حضور سعید آقایی را فراموش کرد. فشار بازی‌ها بسیار زیاد بود و از طرف دیگر هوای شرجی هند هم کار را برای هر بازیکنی سخت می‌کند. در دیدار با الوحده هم که باختیم واقعا تیم حریف پس از زدن گل، ۱۱ نفره در زمین خودش حضور داشت و پرسپولیس هر چه زد به در بسته خورد.

وی درباره رویارویی پرسپولیس با تیم استقلال تاجیکستان در دور حذفی خاطرنشان کرد: اگر ابتدای این بازی اتفاق خاصی نیفتد به نظرم به راحتی زور پرسپولیس به این تیم می‌رسد. البته باید به خوبی این تیم تاجیکستانی را آنالیز کرد تا مبادا در مرحله حذفی دچار مشکل شویم. به نظرم ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ابتدای بازی بسیار مهم است و اگر بازیکنان به خوبی بتواننند بازی را کنترل کنند می‌توانیم با اختلاف برنده شویم.

پنجعلی در واکنش به برخی حواشی راجع به خوش شانس بودن پرسپولیس و همچنین قرعه نسبتا راحتش در دور حذفی در مقایسه با استقلال اظهار کرد: حریفان پرسپولیس هم در دور گروهی دست و پا بسته نبودند. معتقدم تمامی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مشکل هستند و حریف راحتی نداریم. همه تیم‌های حاضر در این سطح، کاملا حرفه‌ای هستند و قهرمان‌های کشورشان بوده‌اند، بنابراین برای قهرمان شدن باید همه تیم‌ها را بُرد. این حواشی یعنی کری خوانی و به نظرم همین کری‌خوانی‌ها باعث افزایش انگیزه می‌شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره صعود سه تیم ایرانی به جمع هشت تیم نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه قبول داریم که زیرساخت‌های لازم و در حد رقبای آسیایی را نداریم پس باید اذعان داشت که این نتایج درخشان نشان از ضریب هوشی، استعداد و خلاقیت فردی بازیکنان ایرانی دارد. خوشحالم که تراکتور هم در کنار پرسپولیس و استقلال صعود کرد و حتی فولاد هم با وجود حذف، عملکرد خیلی خوبی داشت و اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست در دور حذفی باشد.

پنجعلی در پایان درمورد رویارویی شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس و اینکه به نظرش آیا شجاع از رفتنش از پرسپولیس پشیمان است، گفت: با اینکه شجاع عاشق پرسپولیس است، اما دیدیم به خاطر وظیفه حرفه‌ای که داشت با تمام توان مقابل تیم سابقش بازی کرد تا حرف و حدیثی پیش نیاید. به نظرم هر کسی در این شرایط از پرسپولیس برود پشیمان می‌شود.
مرجع : میزان
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها