کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت‌دوم کجاست؟

11 ارديبهشت 1400 ساعت 14:41

گروه گردشگری: در دنیای امروز داشتن حق اتخاب، لازمه زندگی روزمره ماست. اما متاسفانه در بعضی کشورها دسترسی به این حقوق شاید میسر نباشد.


یکی از حیاتی‌ترین نیازها ولازمه زندگی جهانی امروزی داشتن آزادی سفر، یا مهاجرت به کشوری دیگر برای ما و خانواده مان است. خوشبختانه امروزه راه های جدیدی برای رسیدن به این اهداف محیا شده است. گرفتن پاسپورت دوم در شرایط کنونی می‌تواند بهترین گزینه برای ساختن یک زندگی آرام و بدون دغدغه باشد مخصوصا برای کسانی که قصد دارند تجارت بین المللی داشته باشند و شهروندی جهانی شوند.
اما گرفتن پاسپورت معتبر و اخذ ویزا به این راحتی هم نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد! ما در این مقاله می خواهیم بهترین روش ها که برای شهروندان ایرانی در حال حاضر موجود است را معرفی کنیم و نکات ضروری آن ها را بررسی کنیم.
 
گرفتن پاسپورت دوم چه مزایایی دارد؟
شاید از خودتان بپرسید که دلیل تلاش برای اخذ پاسپورت دوم چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که داشتن یک پاسپورت مجزا از پاسپورت خود می‌تواند به شما در مواقع ضروری کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشید.
به‌عنوان مثال، کسی که پاسپورت دوم خودش را از اتحادیه اروپا و یا کشورهای مشترک المنافع گرفته باشد، به راحتی می‌تواند گردشگری در بسیاری از کشورهای جهان را تجربه کند و از سفر کردن بدون نیاز به ویزا لذت ببرد. علاوه ‌برآن، باز کردن حساب بانکی، نقل و انتقال پول بین کشوری، تجارت و بیزینس و همچنین اقامت در سایر کشورها نیز برای شما بسیار راحت خواهد بود.
حالا نکته مهم آنجاست که چه کشوری را برای دریافت پاسپورت دوم انتخاب کنیم؟ کشورهای که بدون هیچ محدودیتی به ایرانیان و از طریق سرمایه گذاری تابعیتشان را ارائه میدهند می توان به کشورهای:
•    مقدونیه شمالی
•    ترکیه و
•    بلغارستان اشاره کرد.

 کشورهایی نیز هستند که در حال حاضر با شرایط خاص به ایرانیان تابعیت را اعطا می کنند. به این دلیل که هرساله قوانین و شرایط اخذ تابعیت به خصوص برای ایرانیان در حال تغییر است. از جمله این کشورها می‌توان به:
•    دومینیکا
•    وانوآتو
•    آنتیگوا و باربودا اشاره کرد.

شرایط جدید اخذ تابعیت دومینیکا برای ایرانیان:
کشور دومینیکا اعلام کرد تحت شرایط به خصوصی به ایرانیان تابعیت و پاسپورت را ازطریق سرمایه گذاری اعطا می‌کند.



دومینیکا، کشور افسانه‌ای حوزه کارائیب
دومینیکا را باید با طبیعت بکر و محیط زیست منحصربه‌فردش شناخت! این کشور مشترک المنافع، یک جزیره‌ زیباست که در دریای کارائیب و نزدیکی قاره آمریکا قرار گرفته است. مسئولان دومینیکا در سال‌های اخیر برای جذب سرمایه و بهبود اوضاع اقتصادی خود تلاش‌های زیادی کرده‌اند. به‌طور مثال، ارائه تابعیت و تشویق افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های دومینیکا را می‌توان بخشی از این تلاش‌ها به حساب آورد. با در نظر گرفتن همۀ این عوامل باید اعتراف کنیم که اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای داشتن پاسپورت دوم است، البته برای ایرانیان با شرایط خاص انجام می شود.
 
اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری
همان‌طور که گفتیم، کشور دومینیکا مانند دیگر برنامه های اخذ تابعیت، برای جذب سرمایه‌گذاری از سرتاسر جهان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که یکی از آن‌ها ارائه تابعیت و پاسپورت معتبر به سرمایه‌گذاران خارجی است. به‌طور کلی دو روش برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا و اخذ تابعیت وجود دارد: اولین روش، پرداخت بلاعوض به صندوق دولت است. در روش دوم، باید در پروژه‌های تایید شدۀ دومینیکا سرمایه‌گذاری کرده و پاسپورت را دریافت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تنها از طریق نمایندگان رسمی معرفی شده در وبسایت رسمی دومینیکا مراجعه کنید:
https://cbiu.gov.dm/dominica-citizenship/promoters/ /
 
چرا پاسپورت دوم؟
1- سفر بدون نیاز به ویزا
در این سال‌ها گرفتن ویزا برای ما ایرانی‌ها بسیار سخت‌تر شده است؛ این درحالی است که با داشتن پاسپورت دوم کشورهایی که از طریق سرمایه گذاری تابعیت را ارائه می کنند، می‌توانیم به بیش از 130 تا 140 کشور بدون اخذ ویزا سفر کنیم! به‌عنوان مثال انگلیس، کشورهای حوزه شنگن،  روسیه، کشورهای خاور دور(هنگ کنگ، سنگاپور، کره جنوبی و...) و در آینده نزدیک هم چین، از جمله این کشورها هستند.

2- عدم نیاز به مصاحبه و یا تخصص خاص
می‌دانید که انجام مصاحبه حضوری و یا داشتن یک تخصص و مهارت، جزء شرایط اصلی اغلب کشورها برای دادن تابعیت است. اما برای اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری این محدودیت وجود ندارد.

3- عدم نیاز به حضور یا اقامت
برای گرفتن پاسپورت دوم به حضور فیزیکی یا زندگی  آن کشور نیازی ندارد. به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان رسمی هر کشور با آرامش و بدون دغدغه برای سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت اقدام کنید و تابعیت خود را دریافت کنید.

4- معافیت از پرداخت مالیات
کسانی که تابعیت خود را از طریق برنامه های سرمایه گذاری جهت اخذپاسپورت دریافت کنند، از پرداخت انواع مالیات مانند مالیات بر ارث، مالیات بر هدیه، مالیات بر درآمد و سایر مالیات‌ها معاف خواهند بود. البته برای معاف شدن از این مالیات‌ها نباید به‌عنوان شهروند در این کشورها اقامت داشته باشید.

5- تابعیت دائمی برای خود و فرزندان
مهم‌ترین ویژگی این برنامه ها این است که تنها با یک درخواست می‌توانید برای تمام افراد خانواده خودتان از جمله همسر، فرزندان زیر تکلف و مجرد و حتی پدر و مادر متقاضی و همسر، خواهر و برادر مجرد، تابعیت بگیرید که این تابعیت به‌صورت دائمی و غیر قابل برگشت خواهد بود و نسل های بعدی خانواده شما را تحت پوشش قرار می دهد زیرا این تابعیت به نسل های بعد از شما نیز به ارث می برند.
تجربه‌ ما نشان می‌دهد که برای اخذ تابعیت و پاسپورت دوم بهتر است با یک وکیل مهاجرت باتجربه مشورت کنید و قطعا این وکیل نماینده مجاز معرفی شده از سوی دولت مشخص شده باشد. چراکه متاسفانه کلاهبرداران زیادی وجود دارند که از ناآگاهی شما سوءاستفاده کرده و مشکلاتی را برای‌تان ایجاد می‌کنند واین برنامه فقط به واسطه نمایندگان رسمی و تایید شده دولت قانونی ست. ما در اینجا می‌خواهیم گروه حقوقی بیات را به عنوان معتبرترین موسسه مهاجرتی و همچنین نماینده مجاز و پروموتر 7 دولت به صورت رسمی، به شما معرفی کنیم. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی این کشورهاست:


 
گروه حقوقی بیات؛ مشاوره رایگان اخذ تابعیت و پاسپورت دوم
گروه حقوقی بیات با نزدیک به 30 سال سابقه درخشان در زمینه اخذ پاسپورت و تابعیت کشورهای مختلف به‌خوبی توانسته است از عهده این مسئولیت بربیاید و برای هزاران نفر از متقاضیان، پاسپورت دوم تهیه کند. آقای سام بیات به‌عنوان موسس گروه حقوقی بیات و وکیل پایه یک دادگستری کانادا از تجربۀ خوبی در این زمینه برخوردارند و می توانند با ارائه بهترین استراتژی برای هرفرد در برنامه مهاجرت، کمک بسیار بزرگی به شما بکنند. ارائه خدمات مهاجرت، دریافت اقامت دائم و خدمات مرتبط با اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری تنها بخشی از خدمات گروه حقوقی بیات است که توسط حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرت و افراد باتجربه انجام می‌شود. می توانید برای  مشاوره رایگان با این گروه تماس بگیرید.



آقای سام بیات، وکیل پایه یک دادگستری کانادا، بنیان گذاری گروه حقوقی بیات
متخصصان گروه حقوقی بیات معتقدند که هر متقاضی به‌منظور دریافت پاسپورت دوم شرایط خاص خودش را دارد و نباید برای همۀ افراد یک استراتژی را انتخاب کرد. به همین دلیل، متقاضیان در همان ابتدا بر اساس شرایط خودشان تقسیم‌بندی شده و بهترین روش دریافت پاسپورت دوم برای آن‌ها انتخاب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های گروه حقوقی بیات این است که متقاضی را حتی پس از اخذ تابعیت نیز تنها نمی‌گذارند و او را از نظر قانونی پشتیبانی می‌کنند. چراکه بسیاری از مشکلات و استرس‌ها دقیقا پس از مهاجرت و اخذ تابعیت رخ می‌دهد. برای شروع زندگی جدید خود با اطمینان قدم بردارید.
شما نیز می‌توانید برای مشاوره رایگان و اخذ تابعیت و پاسپورت دوم یا تابعیت دوگانه به سایت گروه حقوقی بیات به آدرس www.bayatgroup.com سری بزنید و از خدماتشان بهره‌مند شوید و خیال خودتان را برای مهاجرت راحت کنید.
 


کد مطلب: 269463

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269463/راحت-ترین-کشور-گرفتن-پاسپورت-دوم-کجاست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir