به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۶۹۴۷۹

معضل قایقرانی ایران پیش از انتخابی المپیک

معضل قایقرانی ایران پیش از انتخابی المپیک
گروه ورزشی: تیم ملی قایقرانی آب های آرام در ۱۰ روزی که در تایلند حضور دارد نتوانسته تمرین مناسبی برای انتخابی المپیک داشته باشد.به گزارش ایسنا، تیم ملی قایقرانی آب های آرام در حال حاضر در تایلند به سر می برد تا از چهارشنبه هفته جاری رقابت خود را در مسابقات انتخابی المپیک آماده کند. ابتدا که ویزای ملی پوشان در دقیقه ۹۰ صادر شد و اکنون نیز تمرینات به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند.
 
ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آب های آرام در گفتگو با ایسنا در مورد شرایط تمرین ملی پوشان گفت: ما پنج روز اول را کامل در قرنطینه بودیم و حتی از اتاق بیرون نیامدیم. سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته یک جلسه تمرین داشتیم و سپس دوباره تمرینات به علت افزایش شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و فعلا ملی پوشان در اتاق تمرین می کنند و حتی اجازه حضور در راهروها  را هم نمی دهند.او ادامه داد: ۱۰ روز قبل از مسابقه را خیلی خوب تمرین نکردیم و نمی‌دانم چه چیزی پیش بیاید. تهران خیلی خوب تمرین کردیم اما در این ۱۰ روز تمرین خاصی نداشتیم و فکر می کنم به ما خیلی آسیب بزند.

او در مورد مشکل قایق یکی از ملی پوشان نیز گفت: قایق ها را قبلا سفارش دادیم اما  قایق علی آقا میرزایی آن چیزی نیست که سفارش دادیم و یک سایز متفاوت است. حالا شرکت مربوطه در حال تلاش است تا قایق  را به ما برساند. 
برچسب ها: قایقرانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها