کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لوکس ویلا، مرجع تخصصی روزانه در کردان

12 ارديبهشت 1400 ساعت 9:13

گروه گردشگری: کردان منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا در اطراف تهران است که به لطف فاصله یک ساعته تا پایتخت، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره کردان، مقصد گردشگری و تفریحی اکثر پایتخت نشین‌ها در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه می باشد. اما همین محبوبیت بالا باعث شده اجاره ویلا در کردان و پیدا کردن بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه، یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی گردشگران باشد.


اجاره ویلا در کردان با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا
کردان در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بسیاری شده و امروزه با ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه‌ها، تا حدودی پاسخگوی تقاضای گردشگران جهت اجاره ویلا ارزان کردان می باشد. کردان برای هر بودجه و سلیقه ای ویلاهای مختلفی دارد و گردشگرانی که میخواهند هزینه بسیار بالایی برای اقامت پرداخت کنند، می توانند میان تنوعی از لوکس ترین ویلاها با نمای جذاب و برخورداری از امکانات جذاب مانند سونا و جکوزی، استخرهای روباز و یا سرپوشیده، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره بهترین را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را با اجاره ویلا لاکچری در کردان برای خود رقم بزنند.
اما از طرف دیگر، گردشگران بسیاری هستند که هزینه صفر شده برای اجاره یک روزه ویلا در کردان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یا میخواهند کمترین هزینه را برای اقامت پرداخت کنند. در کردان ویلاهای ارزان قیمت بسیاری وجود دارد که دارای امکانات مطلوبی بوده و در کنار آن، از نرخ اجاره روزانه مناسبی هم بخوردار هستند. در کنار اجاره ارزان ویلا در  کردان، گردشگران می توانند به سراغ سوئیت‌های تک خواب و دو خوابه نیز بروند اما در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه اقامتگاه‌های کردان، همواره طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در ارزان ترین حالت خود قرار دارند و با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روز که افزاش می یابند.
 

 
اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید بدانید
ویلاهای استخردار کردان محبوب ترین اقامتگاه‌های منطقه هستند و به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان، اکثر ویلاهای منطقه مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده شده اند تا پاسخگوی تقاضای گردشگران باشند. فرقی نمی کند نیمه اول سال مصادف با خوش آب و هواترین روزهای کردان باشد یا نیمه دوم سال مصادف با سردترین روزهای روستا چراکه همواره تقاضا برای اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه‌ها بالا بوده و به لطف آن، از نرخ اجاره روزانه بالاتری هم برخوردار هستند اما لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر به دنبال بهترین ویلای استخردار در کردان متناسب با بودجه و سلیقه هستید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن اقدام کنید.
در نیمه اول سال، اکثر گردشگران به سراغ ویلاهایی با استخرهای روباز هستند چراکه به گفته آن‌ها، استخرهای آبسرد روباز زیر آفتاب سوزان بسیار لذت بخش می باشد و تقاضا برای استخرهای سرپوشیده به مراتب پایین تر خواهد بود اما در نیمه دوم سال، شرایط کاملاً برعکس می شود. با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد سردترین روزهای خود می شود و در ای ایام، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم شده و از طرفی، هوای منطقه به شدت سرد و سوزناک خواهد شد لذا گردشگران همواره ترجیح می دهند ویلاهای استخر آبگرم سرپوشیده را برای اقامت در کردان انتخاب کنند.
 

 
نگاهی به جاهای دیدنی کردان هم بیاندازید.
درکنار ویلاهای لوکس و دیدنی کردان که مهم ترین دلیل محبوبیت منطقه در میان پایتخت نشین‌ها به شمار می روند، کردان دارای جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های جذابی است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. اگر سفری چند روزه به کردان دارید یا علاقه مند به بازدید از جاذبه‌های گردشگری کردان هستید، پیشنهاد می کنیم در این روستا نگاهی به پل بانو صحرا و برج مقبره، جذاب ترین و باارزش ترین بناهای تاریخی شهر بیاندازید. از طرفی، گردشگرانی که به دنبال تفریح بیشتر و هیجان انگیزتر هستند که پیشنهاد می شود به سایت پروازی و دهکده آرامش کردان مراجعه کنند.
در نظر داشته باشید سایت پروازی کردان در ارتفاعات شمال روستا قرار دارد و تفریحات هیجان انگیزی همچون پاراگلایدینگ، چتر سواری و سقوط آزاد را ارائه می دهد اما این مجموعه تنها در روزهایی که کردان از شرایط جوی مساعدی برخوردار است باز بوده و در روزهای ابری، بارانی، برفی و طوفانی اجاره پرواز به هیچ گردشگری را نمی دهد.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟
لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، همواره سعی کرده تا طیف وسیعی از انواع ویلا در کردان را برای گردشگران ارائه دهد تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای، بتواند بهترین اقامتگاه‌ها را در این منطقه اجاره کرده و خاطرات خوشی را از سفر به کردان برای خود رقم بزند. همچنین لوکس ویلا با حذف واسطه‌ها و ارائه بهترین قیمت، تجربه متفاوتی از رزرو ویلا در کردان را به ارمغان می آورد. برای رزرو و اجاره ویلا کردان همواره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.
در آخر هم خوب است بدانید امروزه که شاهد حضور کرونا در همه جای ایران هستیم، لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که در کردان، مناطق دیگر اطراف تهران و سایر شهرهای توریستی کشور اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.
 


کد مطلب: 269544

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269544/لوکس-ویلا-مرجع-تخصصی-روزانه-کردان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir