به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۶۹۵۶۶

میلان بدون روحیه تیمی به جایی نمی‌رسد

میلان بدون روحیه تیمی به جایی نمی‌رسد
گروه ورزشی: پس از دو هفته پیاپی چشیدن طعم شکست، روسونری شب گذشته موفق شد 2-0 بنوونتو را شکست دهد و با بازگشت موقت به رده دوم جدول سری، آماده بازی حساس هفته آینده برابر یوونتوس شود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از بازی درباره موضوعات مختلف از جمله نقش زلاتان در این تیم و چیزهایی که به جز گل با خود برای روسونری به ارمغان آورده است صحبت کرد.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه شش بازی گل اول را بری شاگردان پیولی به ثمر رساند و در دقیقه 60 ابتدا این تئو هرناندز بود که با یک پاس در عمق، زلاتان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه ستاره سوئدی را مونتیپو برگشت داد، توپ برگشتی به تئو هرناندز رسید و او دروازه خالی را به راحتی باز کرد.پیولی گفت: "بدون روحیه تیمی به هیچ جا نمی رسیم. ما تیم قدرتمندی هستیم، اما نه آنقدر قدرتمند که از فقدان اصول جان سالم به در ببریم.
در هفته های اخیر موقعیت هایی داشته ایم که به ضرر ما تمام شد و بابتش تنبیه شدیم، اما امروز نمایش خوبی دیدم."

تاثیربازگشت زلاتان ابراهیموویچ به ترکیب میلان به خوبی احساس می شد، با وجودی که ایبرا نتوانست نامش را در فهرست گلزنان ثبت کند.پیولی درباره زلاتان گفت: "ابراهیموویچ یک قهرمان است و قهرمان ها باعث می شوند تا بازیکنانی که کنارشان حضور دارند نیز سطح بازی خود را بالاتر ببرند. از دست دادن او قطعا به تیم آسیب زد اما ما نسبت به مشکلات واکنش خوبی داشتیم و شخصیت خود را نشان دادیم.

این یک امتیاز است که به دفاع حریف یک نقطه مشخص برای تمرکز بر آن ندهیم و زلاتان این هوش عالی تاکتیکی را دارد و می داند چطور در زمین حرکت کند تا فضای لازم را بیابد."در این بازی میلان بیشتر از همیشه از پاس های تک ضرب و حرکات بدون توپ بهره برد و این موضوع مخصوصا روی گل اول روسونری مشهود بود.پیولی افزود: "این بازی مخصوصا برای ما خیلی اهمیت داشت و نمی توانیم انکار کنیم که نگرفتن سه امتیاز بازی می توانست به شدت به ما آسیب برساند.

ما متوجه شدیم که باید ابتکار عمل را به دست بگیریم و سرعت بازی با توپ را بالاتر ببریم. چیزی که فکر یم کنم الان نیاز داریم این است که وقتی حریف توپ را در اختیار دارد، محکم تر عمل کنیم، سریع تر به پست های خود بازگردیم و فضاها را ببندیم."میلان چند هفته سخت را با جنجال های سوپرلیگ و کسب نتایج ضعیف پشت سر گذاشته است، آیا پائولو مالدینی و کادرش موفق به محافظت از تیم شده اند؟پیولی در پاسخ به این سوال گفت: "مدیران فنی هر روز و هر روز از ما حمایت کرده و بهترین شرایط را برای انجام کار ما فراهم می کنند. این بسیار مهم است، آنها نیز افرادی هستند که فوتبال را می فهمند، کسانی که می دانند چه زمانی و چگونه مداخله کنند. ما تمام پشتیبانی و حمایت مورد نیاز برای انجام صد درصدی کارمان را در اختیار داریم. "
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها