به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۲۶۹۵۹۰

روشن: این استقلال می‌تواند تا فینال برود

روشن: این استقلال می‌تواند تا فینال برود
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد که اگر استقلال ضعف هایش را برطرف کند، می‌تواند تا فینال آسیا برود.حسن روشن درباره صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری یک بر صفر مقابل الشرطه عراق اظهار داشت: استقلال خیلی زود به گل رسید و می‌توانست به دومین گل هم برسد که این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم استقلال سعی در کنترل بازی داشت که خوب کار کرد و در نهایت پیروز شد.
 
وی افزود: استقلال با توجه به فشردگی و خستگی زیاد خیلی سرحال نبود که طبیعی هم بود. تیم‌های دیگر هم این شرایط را داشتند. استقلال با این سبک فوتبالی که از ابتدای مسابقات نشان داد طرفدارانش را راضی کرد. این همان مسئله‌ای است که هواداران دوست دارند، اما نباید فراموش کرد که ما در خط دفاعی ضعف داشتیم و باید آن‌ها را برطرف کنیم.پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: ضعف‌های دفاعی در بازی با الدحیل بیشتر مشهود بود، اما در دو بازی آخر سعی کردند این ضعف‌ها کمتر شود. نظرم این است که اگر این تیم ضعف‌های دفاعی اش را برطرف کند و برای ادامه کار تیمش را حفظ کند، می‌تواند تا فینال آسیا برود.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها