به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۲۶۹۶۲۴

صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود

صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود
گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال که در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا همراه با الدحیل، الاهلی و الشرطه قرار داشت، در نهایت با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین و تنها تیم صعود کننده از این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد؛ تا در مرحله بعدی این مسابقات با الهلال عربستان دیدار کند.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص اظهار داشت: کاری که استقلال به آن دست زد، به هیچ وجه کار کوچکی نبود و عملکرد مجموعه آبی‌ها قابل تقدیر است. ما زمانی به ارزش افزوده عملکرد این تیم پی می‌بریم که مشاهده می‌کنیم بچه‌های ما در نبردی کاملاً نابرابر با تیم‌های تا بُن دندان مسلح شرکت کرده و به این موفقیت دست یافتند.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: حالا که تیم به عنوان صدرنشین صعود کرده نباید از یاد ببریم که داوری‌ها هم کاملاً به ما صدمه زد. در دیدار اول برابر الدحیل که شکست خوردیم یک پنالتی واضح روی مهدی قایدی گرفته نشد و در دیدار دوم با همین تیم که بازی مساوی شد، یک پنالتی کاملاً اشتباه به سود تیم قطری اعلام شد که اگر این اشتباهات داوری نبود، شاید به جای یک شکست و یک تساوی مقابل الدحیل، یک پیروزی و یک تساوی نصیب ما می‌شد و به جای یک امتیاز، ۴ امتیاز از این تیم می‌گرفتیم و الان مجموع امتیازات استقلال ۱۴ بود.

هافبک سابق تیم استقلال تاکید کرد: حالا که باید در مرحله بعدی مسابقات با الهلال عربستان دیدار کنیم، باید تاکید کنم در آن دیدار قطعاً الهلال تیمی نخواهد بود که در مرحله گروهی مسابقات حضور داشت و با زحمت و استفاده از شانس به دور بعدی رسید. همانطور که در اخبار هم داشتیم، این تیم عربستانی که هدفش قهرمانی آسیاست، قطعاً از همه ظرفیت‌های مالی خود برای رسیدن به این مقصود استفاده خواهد کرد. آنها دست به تقویت تیم شان زده و با حداکثر قدرت به دیدار نماینده کشورمان می‌آیند.

بیگی خاطر نشان ساخت: هیات مدیره و تیم مدیریتی استقلال باید از هم اینک به فکر باشد تا نه تنها تیم برای آن دیدار مهم تضعیف نشود، بلکه تا حد امکان تیم را تقویت نمایند. این بازی در تاریخ باشگاه استقلال بسیار مهم است و باید به چشم یک بازی ملی به آن نگاه شود.وی در خصوص قرعه سخت استقلال در این مرحله از لیگ قهرمانان بیان داشت: ما به این قرعه‌های سخت عادت داریم. همانطور که از یک گروه سخت عبور کردیم، انشاءالله از تیم پر قدرت عربستانی هم عبور کرده و راهی مرحله بعدی مسابقات خواهیم شد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها