به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۶۹۶۲۷

بازیکن دورتموند: لوا بهترین بازیکن جهان است

بازیکن دورتموند: لوا بهترین بازیکن جهان است
گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال دورتموند گفت: او بهترین حال حاضر جهان است و به احتمال زیاد تا دو الی سه سال آینده نیز این روند را حفظ خواهد کرد.مانوئل آکانجی بازیکن اهل سوییس دورتموند در خصوص رابرت لواندوفسکی به سایت رسمی بوندسلیگا آلمان اظهار داشت: وقتی به لواندوفسکی نگاه می‌کنید و یا مقابلش بازی می‌کنید، متوجه می‌شوید که او هیچ ضعفی ندارد. مطمئناً او مانند هالند سریع نیست، اما از نظر جسمی و تکنیکی قدرتمند است و در تمام کنندگی عالی است. هر چیزی که یک مهاجم نیاز داشته باشد در او وجود دارد.
 
وی افزود: بازی مقابل لوا خیلی دشوار است و اگر به گل‌هایی که امسال و سال‌های قبل زده نگاهی بیندازید، هر سال کیفیت خود را نشان می‌دهد؛ بنابراین بازی مقابل او خصوصاً به عنوان یک مدافع کار آسانی نیست. وقتی در برابر او تنها هستید کار بسیار دشوار می‌شود، اما ناشدنی نیست.بازیکن تیم فوتبال بورسیا دورتموند عنوان کرد: فکر می‌کنم او هر بار که مقابل ما بازی کرده موفق به گلزنی شده است، بنابراین مهار چنین مهاجمی اصلا کار آسانی نیست. به راحتی می‌توان گفت او بهترین بازیکن حال حاضر جهان است و به احتمال زیاد تا دو الی سه سال آینده نیز این روند را حفظ خواهد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها